Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:59:10 GMT

وزیر نیرو: توجه به مدیریت مصرف اهم واجبات است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۵۱۰

وزیر نیرو: توجه به مدیریت مصرف اهم واجبات است

«رضا اردکانیان» روز یکشنبه در مراسم افتتاح جشنواره پژوهش و فناوری در صنعت آب و برق که در محل پژوهشگاه نیرو در حال برگزاری است، افزود: جامعه‌ای که از یک شیوه و الگوی مناسب مصرف در بخش‌های مختلف به خصوص وقت برخوردار باشد، این جامعه در برابر هیچ تهدیدی آسیب نخواهد دید.
وی افزود: این جامعه در برابر همه حوادث ایمنی خواهد داشت و توسعه بهتری را کسب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وزیر نیرو، جامعه‌ای که در مدیریت مصرف پایبند به هیچ الگوی مناسبی نباشد، هرچقدر هم در علم و فناوری توسعه یابد این توسعه اثربخش نخواهد بود و توسعه‌ای کامل نخواهد داشت.

اردکانیان با بیان اینکه وزارت نیرو به عنوان متولی اصلی تامین آب و برق از مسوولیت سنگینی در توسعه مدیریت مصرف برخوردار است از همه پژوهشگران به ویژه بانوان درخواست کرد تا به سمت توسعه ابزارهایی بروند که مدیریت مصرف را اجرایی کنند.

وی ضمن تاکید بر اعمال بیشتر مدیریت مصرف، دستاوردهای این مهم  رادر تابستان امسال یاداور شدو گفت: تلاش می‌شود این دستاوردها تداوم یافته و نهادینه شوند تا در پناه آن به نتایج بهتری رسید.

جشنواره پژوهش و فناوری در صنعت آب و برق از امروز به مدت دو روز در پژوهشگاه نیرو برقرار است.

برچسب‌ها رضا اردکانیان طرح پژوهشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا اردکانیان طرح پژوهشی رضا اردکانیان طرح پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت سوخت‌ ها شارژ شد

به گزارش پارس نیوز ، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

​سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

​هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع » اقتصاد انلاین

دیگر خبرها

  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه، آینده‌نگرانه و توجه به نیازهاى روز جامعه
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه