Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرماندار بندرانزلی با تاکید بر اینکه گزارش های مبنی بر کم فروشی در جایگاه های عرضه سوخت با جدیت پیگیری شود، گفت: قرار نیست در اجرای قانون مسامحه کنیم و به سادگی از کنار تخلفات بگذریم.

اسماعیل حیدری آزاد در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی، اظهار کرد: همه روسای ادارات باید آمادگی لازم برای پاسخگویی درباره آخرین وضعیت اداره تحت حوزه خود در هر زمان را داشته باشند و این آمادگی صرفا برای شورای اداری نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آمادگی باعث می‌شود تا روسای ادارات در هر لحظه عملکرد خود را به صورت شفاف توضیح داده و بدانند چقدر توانستند در دوران تصدی موفق عمل کنند که اگر موفقیتی نبود منشا آن شناسایی و ضعف های موجود بررسی شود و با عملکرد افراد ضعیف، فعالیت کل اداره را زیر سوال نبریم.

فرمادار بندرانزلی با اشاره به سهمیه بندی سوخت در سطح کشور تصریح کرد: آمادگی دستگاه ها و ادارات در سطح شهرستان بندر نزلی برای اجرای این طرح خوب بود به ویژه شرکت نفت و نیروی انتظامی در این زمینه حضور خوبی داشتند.

حیدری آزاد افزود: نکته قابل توجه، نظارت بعد از اجرای این طرح در جایگاه های سوخت است که ستاد تنظیم بازار باید در این زمینه با جدیت حضور داشته باشد و انتظار داریم تیم‌های بازرسی با هرگونه کم فروشی و گران فروشی برخورد جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه قانون اجازه هیچ‌گونه تخلفی به سودجویان نمی دهد، تاکید کرد: قرار نیست ما مسامحه کنیم و به سادگی از کنار تخلفات بگذریم درست است که اداره استاندارد در جایگاه های عرضه سوخت نظارت داشته و موارد تخلف را پلمب می کند، اما شرکت نفت به پلمب اداره استاندارد اکتفا نکرده و با جدیت نظارت های خود را در این جایگاه ها انجام دهد و گزارش‌هایی که مبنی بر کم‌فروشی ارائه می‌شود با جدیت پیگیری شود.

فرماندار بندرانزلی در ادامه به عملیات عمرانی و مرمت پل غازیان اشاره کرد و گفت: وعده عملیات عمرانی بر روی این پل چهار روزه بود که شاهد طولانی شدن این موضوع هستیم و ضروری است شهرداری نظارت بیشتری بر فعالیت پیمانکار این پروژه داشته باشد.

حیدری آزاد با اشاره به تردد خودروها از پل قدیم انزلی، تصریح کرد: اجازه ترددها طی این مدت جهت کاهش بار ترافیکی از پل غازیان بوده و با توجه به اینکه پل قدیم یک اثر با ارزش است، ما نمی خواهیم آسیبی به آن برسد ولی در حین عملیات عمرانی بر روی پروژه پل غازیان چاره ای نیست که خدای نکرده به دلیل ترافیک ایجاد شده آستانه تحمل مردم پایین بیاید.

وی اضافه کرد: تاکید داریم شهرداری در حداقل زمان ممکن پروژه مرمت پل غازیان را به پایان برساند حتی اگر شده به صورت شبانه روزی این کار ادامه داشته باشد و با تامین روشنایی در شب که ترافیک روان تری را شاهد هستیم اقدامات لازم را به انجام برساند.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به نزدیک بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ضمن تاکید بر رعایت اصل بی طرفی، چهار موضوع را سرلوحه فعالیت خود برای برگزاری انتخابات داریم که حفظ نظم و امنیت، سلامت انتخابات، ایجاد فضای رقابت سالم و همچنین تلاش برای حضور حداکثری مردم است.

حیدری آزاد با تاکید بر اینکه ما امانتدار مردم و نظام هستیم، گفت: مردم از ما انتظار دارند بی طرف باشیم و فضا را برای رقابت سالم و پرشور فراهم کنیم. 

وی بر تکریم ارباب رجوع در سطح ادارات تاکید و خاطرنشان کرد: روسای ادارات در ساعات اداری و به موقع بر سر کار خود حضور داشته باشند تا ارباب رجوع را بدون دلیل پشت ‌در ادارات معطل نکنند. همچنین برای حل مشکل مردم چنانچه به لحاظ قانونی مشکل خاصی برای شما ایجاد نکند تفویض امضا کرده تا نامه هایی که از سوی مردم به اداره ارجاع می شود در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بندر انزلي شوراي اداري سوخت انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند