Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با اشاره به پیش‌بینی بارش باران در استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه و بحران ضمن لغو ماموریت و مرخصی مدیران دستگاه‌های اجرایی همه مدیران در حالت آماده‌باش هستند. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش شدید باران در استان بوشهر اظهار داشت: به‌دنبال هشدار سازمان هواشناسی کشور و تماس رئیس این سازمان با بنده در مورد وضعیت جوی استان بوشهر در روزهای آتی اظهار داشت: بر اساس هشدار سازمان هواشناسی سامانه بارشی شدیدی که در چند سال اخیر بی‌سابقه ارزیابی شده وارد این استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آمادگی نیروهای امدادی را یک ضرورت دانست و  تصریح کرد: آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی حوزه مدیریت بحران ضروری است و در این راستا تمام مرخصی و ماموریت‌های مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر استقرار مدیران در مناطق حوزه کاری خود خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از بحران و حادثه، شهرداران استان بوشهر ضمن ارتقاء آمادگی برای خدمات‌رسانی به شهروندان باید مسیرهایی که نیاز به پاکسازی و بهسازی در جریان بارش باران دارد اقدام کنند.

گراوند با تاکید بر برنامه‌ریزی و اقدام راهداری با همکاری  نیروی انتظامی برای پاکسازی و بهسازی مسیرها گفت: باید مسیرهای آبگیر در محورهای مواصلاتی استان بوشهر به‌ویژه جاده ساحلی بوشهر به گناوه ساماندهی شود.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی و اقدام امور عشایر برای اعلام هشدار باران شدید به عشایر و دامداران در راستای جلوگیری از بروز خسارت بیان کرد: در نقاط مختلف استان بوشهر مدارسی که در مسیر آب نما و خطرزا هستند نسبت به تعطیلی آنها اقدام شود و اطلاع‌رسانی و هشدار در زمینه تردد در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها انجام شود.

استاندار بوشهر با تاکید مبنی بر اعلام وضعیت مدارس از سوی فرمانداران تا پیش از ظهر امروز تصریح کرد: فرمانداران باید وضعیت مدارس در شهرستان‌های مختلف اعلام کنند تا در هنگام بارش باران دانش‌آموزان با مشکل روبه‌رو نشوند.

اخبار هواشناسی 98/09/22| هشدار سیلاب در جنوب و جنوب غربی ایران میزان بارش باران در استان بوشهر نسبت به سال گذشته 3 برابر افزایش یافت بارش باران در استان بوشهر حجم آب سد رئیسعلی دلواری را افزایش داد

گراوند با اعلام مواج و متلاطم شدن دریا در استان بوشهر بر اساس پیش‌بینی هواشناسی تاکید کرد: در این راستا دریابانی از خروج شناورها جلوگیری کنند و دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی در مسیرهای تردد مردم و مسافران برای جلوگیری از هرگونه حادثه اقدام کنند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در یزد بر آمادگی دستگاه ها تاکید و از لغو ماموریت و مرخصی آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمدجواد ابوالحسینی، عصر امروز _یکشنبه، بیست و ششم فروردین_ در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی در استان در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تمهیدات لازم برای شرایط آب‌وهوایی پیش‌رو اندیشیده شد.

وی با تاکید بر لزوم حضور همه عوامل اجرایی و خدماتی در بازه زمانی بارش‌ها در محل کار آماده‌باش دستگاه‌ها و ماشین‌آلات عضو ستاد برای خدمات‌دهی به شهروندان، آموزش عمومی و اطلاع‌رسانی توسط صداوسیما خواستار اطلاع‌رسانی به مردم پیرامون گذاشتن کیسه‌های شنی برای جلوگیری از نفوذ رواناب به کرسی‌های ساختمان و مانع نفوذ آب به منازل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ابراز امیدواری کرد که با اندیشیدن تدابیر لازم شاهد کمترین بروز مشکل در این بارندگی‌ها باشیم و آب حاصل از بارندگی برای تغذیه سفره‌های آب استفاده شود.

کد خبر 744587

دیگر خبرها

  • کنگان با ۵۰ میلی‌متر رکورددار بارش‌های استان بوشهر
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی بوشهر برای بارش باران
  • آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد
  • هشدار بارشی، دستگاه‌های اجرایی بوشهر را به حالت آماده باش درآورد
  • بارش شدید باران در راه استان بوشهر/صدور هشدار قرمز هواشناسی
  • هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان