Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@11:08:07 GMT

انتشار اندروید ۱۰ برای گوشی های سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۶۰۴

انتشار اندروید ۱۰ برای گوشی های سامسونگ

شرکت سامسونگ از عرضه سیستم عامل اندروید ۱۰ برای سری پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ خبرداد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، شرکت‌های مختلف فناوری در حال عرضه اندروید ۱۰ برای محصولات خود هستند و هر روزه اخباری مبنی بر انتشار نسخه دهم اندروید برای یک تلفن هوشمند جدید، شنیده می‌شود. گوگل برای مدل‌های پیکسل، همچنین نوکیا و سامسونگ، از جمله شرکت‌هایی هستند که زودتر از دیگر برندها، اندروید ۱۰ را برای مدل‌های بالارده و به خصوص پرچمدار خود عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گذشته سامسونگ اعلام کرد که سیستم عامل اندروید ۱۰ برای سری پرچمدار گلکسی S10 عرضه می‌شود، روز گذشته نیز نسخه جدید اندروید برای نسخه‌های 5G سری نوت ۱۰ و گلکسی S10 در کره جنوبی منتشر شده است. حال سامسونگ اعلام کرده که نسخه‌های معمولی نوت ۱۰ نیز به زودی اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند.

سیستم عامل اندروید ۱۰ در محصولات سامسونگ بر پایه رابط کاربری جدید این شرکت با نام One UI 2.0 منتشر می‌شود. در ابتدا قرار بود هر سه مدل گلکسی S10 و دو مدل نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس، در اولین ماه سال ۲۰۲۰، اندروید ۱۰ را دریافت کنند. اما سامسونگ توانسته در زمان‌بندی خود تغییراتی ایجاد کرده و زودتر از زمان پیش‌بینی شده، اندروید ۱۰ را برای خریداران سری پرچمدار خود، به ارمغان بیاورد.

اندروید ۱۰ در حال حاضر تنها برای کاربران آلمانی

در حال حاضر اندروید ۱۰ تنها در کشور آلمان و برای کسانی که نسخه بتا رابط کاربری One UI 2.0 را نصب کرده‌اند، دردسترس قرار گرفته است. این بروزرسانی با کد N97*FXXU1BSL۷ و حجم ۱۴۵ مگابایت، قابل دانلود است. بر اساس اعلام سامسونگ، کاربران اعلان نصب بروزرسانی جدید را دریافت می‌کنند، در غیر این صورت می‌توان با رفتن به منو Settings و سپس System update، از انتشار این آپدیت برای دستگاه خود مطلع شوید.

عرضه اندروید ۱۰ به مرور زمان در کشور‌ها و مناطق مختلف ادامه خواهد داشت، همچنین به زودی کسانی که نسخه غیر بتا رابط کاربری One UI 2.0 را نصب کرده‌اند نیز از این بروزرسانی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: فناوری اندروید ۱۰ گوشی های سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اتاق اصناف ایران، سیدحسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: چندی پیش اخباری مبنی بر ممنوعیت ورود گوشی‌های دکمه‌ای به کشور در رسانه‌ها منتشر شد، اما با اطلاعاتی که از همکاران وزارت صمت دریافت کردیم این خبر تکذیب می‌شود.

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، وی درباره دلیل انتشار این گونه اخبار توضیح داد: برخی شرکت‌های وارد کننده که با مونتاژ گوشی‌های دکمه‌ای، خود را به عنوان تولید کننده معرفی کرده‌اند، با انتشار این گونه اخبار به دنبال ایجاد انحصار در بازار برای فروش گوشی‌های خود هستند. اما تا کنون این خبر تکذیب شده و ممنوعیتی در این حوزه وجود ندارد.

کد خبر 6078952 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد