Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قائنات، سیدحسن هاشمی صبح امروز در مراسم معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات از تلاش‌های محمود مختاری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات قدردانی و حمید طاهری را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات معرفی کرد.

وی اضافه کرد: مختاری در دانشگاه فردی کارآمد و جزء مشاوران ارشد در استان خراسان‌جنوبی است و به‌طور حتم از تجربه‌های وی استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: همکاران با توجه به حجم جدی کار باید تلاش خود را برای رسیدن دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه بالنده، پویا و پایا در زمینهٔ داخلی، اجتماعی و بین‌المللی انجام دهند.

هاشمی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی بتواند با ارائه خدمات خوب به کارمندان، دانشجویان و جامعه، چالش‌های موجود را رفع کرده و در راه رسیدن به اهداف خود موفق باشد.

حجت‌الاسلام علی رحمانی امام‌ جمعه شهرستان قائن نیز هدف از مراسم تودیع و معارفه را قدردانی از مدیران زحمتکش دانست و گفت: «تربیت و آموزش فرد باید از همان ابتدای کودکی به‌طور صحیح انجام شود تا در جوانی بتواند با افتخارآفرینی برای جامعه و خانواده، به پیشرفت جامعه نیز کمک کند.»

حجت‌الاسلام محمد‌علی تابعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که دغدغه مقام معظم رهبری است، خواستار تعامل بیشتر دانشگاه به‌ویژه در مسائل فرهنگی و اجتماعی شد.

محمود مختاری رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی قائنات نیز در این مراسم با ارائه گزارشی دوران مدیریت خود را یادآور شد و گفت: «تغییر و تحولات در ذات همه سازمان‌ها نهفته است و پیشرفت هر مجموعه‌ای در گروی ورود افراد جدید با نگاه جدید است.»

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها در این زمینه انجام‌ شده است، بر ضرورت استفاده از امکانات و توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات تأکید کرد.

حمید طاهری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات نیز در سخنانی از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی قدردانی کرد و با تشریح برنامه‌ها و اهداف خود گفت: «ارتقای فرهنگی، استقلال مالی و تبدیل دانشگاه به برند آموزشی در سطح استان و شهرستان و ... از اهدافی است که در راستای دستیابی و تقویت آن تلاش خواهیم کرد.»

وی بر ضرورت همکاری و همدلی همکاران تأکید و اظهار امیدواری کرد که شاهد رشد و توسعه روزافزون دانشگاه در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

341 / 167 قائنات سرپرست جدید حمید طاهری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قائنات سرپرست جدید حمید طاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق با هدف توسعه مزیت‌های دانش‌بنیانی برای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد به امضا رسید.

حسین اصغری شیوائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیلی که در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، به ویژه در حوزه واحد پردیس که در ناحیه نوآوری پارک علم و فناوری قرار گرفته است، گفت: در بازدید دکتر طهرانچی از افتتاح «سرای نوآوری و فضای کار اشتراکی» به همراه آقای مهندس صفاری مسئول پارک علم و فناوری، مقرر شد که ما بتوانیم در شرق تهران یک برنامه مشترک برای مراکز رشد همجوار داشته باشیم.

رئیس واحد پردیس تأکید کرد: ان شاءالله بتوانیم مزیت‌هایی که در پارک علم و فناوری وجود دارد از جمله معافیت‌های مالیاتی و سایر حمایت‌هایی که در واقع معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دارد را به واحد‌های همجوار از جمله واحد تهران شرق توسعه و تسری بدهیم.

اصغری شیوائی ادامه داد: یک تفاهم نامه با واحد فیروزکوه بسته ایم و امروز هم در خدمت دکتر موسوی اصل رئیس واحد تهران شرق هستیم که بتوانیم توسعه مزیت‌های دانش بنیانی را به مجموعه‌های مختلف دانشگاه داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه بهزادی پور مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، عاشوری فر مدیر سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و حاج آقا بازگلی مدیرکل حراست واحد حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی