Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران شهردار رامسر گفت: خدمات الکترونیک شهرداری رامسر، فرصت خوبی را برای شهروندان این شهر فراهم کرده تا دیدار چهره به چهره کاهش یابد و درخواست ارباب رجوعان در بستر اینترنت مهیا  شود.

رضا کحالی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سیستم یکپارچه سازی شهرسازی، نوسازی و درآمد اصناف رامسر، از سیستم طراحی شده شهرداری این شهر است، اظهار کرد: درخواست‌هایی که از طرف ارباب رجوع ثبت می‌شود کارشناسان مربوطه شهرداری آن درخواست را بررسی و پیگیری می‌کنند و اگر ارباب رجوع به اینترنت دسترسی ندارد از طریق سامانه پیامکی پیگیری درخواستش اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نرم افزار تصدیق گواهی، نرم افزار کارکنان شهرداری، پلیس ساختمان، پایش (مانیتورینگ)، شهر نمای رامسر، ممیزی، اعلام دستور و مدیریت تفکیک زباله از مبدا از خدمات الکترونیکی شهرداری رامسر بوده که به حالت اجرا در آمده است.

شهردار رامسر خاطرنشان کرد: نرم افزار تصدیق گواهی این امکان را فراهم کرده که استعلام‌هایی که از طرف شهرداری  برای نقل و انتقال، جواز ساختمانی و پایان کار صادر می‌شود از جعل شدن آن جلوگیری شود و این اپلیکیشن بیشتر در دفترخانه ها کاربرد دارد.

کحالی ادامه داد: هدف از این برنامه مطمئن شدن از اصالت برگه استعلام است بنابراین این برنامه قابلیت پرداخت الکترونیکی بدهی عوارض نوسازی از طریق نقشه را دارد.

وی افزود: در نرم افزار کارکنان شهرداری این امکان را فراهم شده تا کارشناسان مربوطه گزارش‌های خود را از طریق تبلت ثبت کنند و از نوشتن روی برگه خود داری کنند و نام دیگر این برنامه نیز "نرم افزار بازدید" است.

شهردار رامسر در خصوص نرم افزار پلیس ساختمان و پایش( مانیتورینگ) گفت: در نرم افزار پلیس ساختمان مامورین اجرائیات شهرداری رامسر تخلفات ساختمانی را بررسی کرده و در کمیسیون ماده ۱۰۰ به آن رسیدگی می‌شود تا هر چه سریع‌تر جلوی تخلافات ساختمانی گرفته شود.

کحالی بیان کرد: نرم افزار پایش مربوط به شهردار، معاونت، مدیران شهری اعم از حراست است که در این نرم افزار اتفاق‌های درون اداره و اطلاعات کاربران از جمله نام کاربر، شماره تلفن و زمان تماس‌های اداره پایش می‌شود.

وی تصریح کرد: نرم افزار شهرنما یکی دیگر از خدمات شهرداری رامسر است که با همکاری یکی از شرکت‌های مهندسین مشاور از خیابان‌های رامسر عکس برداری شده است و چک کردن شبانه‌روزی خیابان‌ها به صورت آفلاین، تاریخچه سیما و منظر شهری و آسان کردن کسب و کارهای املاک در این نرم افزار قرار گرفته شد و کاربرد بیشتر آن برای کارشناسان شهرداری بوده و این اقدام در دو مرحله در سال‌های ۹۲ و ۹۶ انجام شده است.

شهردار رامسر با اشاره به اینکه نرم افزار ممیزی و نرم افزار مدیریت تفکیک زباله از مبدا از دیگر خدمات الکترونیکی شهرداری رامسر است، خاطرنشان کرد: در نرم افزار ممیزی شهرداری‌ها موظفند هر ۵ سال یکبار از املاک سطح شهر اطلاعات برداشت کنند تا اطلاعات ساختمان‌ها به روز شود.

کحالی یادآور شد: اجرای نرم افزار مدیریت تفکیک زباله از مبدا پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و استقبال شهروندان از این اپلیکیشن می‌تواند طرح تشویقی و قرعه کشی را فراهم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رامسر خدمات الکترونیکی شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی