Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در سی و ششمین جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر که شب گذشته ۲۳ آذر ماه برگزار شد، در اجرای ماده ۱۰ قانون اساسنامه جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی، برنامه و رزومه کاری نامزدهای پست ریاست جمعیت مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه هریک از افراد با ارائه برنامه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان جلسه با رأی اعضای شورای عالی، سید سلمان سامانی با کسب ۹ رأی و محمدرضا نوروزی با کسب ۸ رأی حائز اکثریت آراء شده و جهت صدور حکم برای یک نفر از آنها به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.

مطابق ماه ۱۰ اساسنامه جمعیت هلال احمر، شورای عالی دو نفر مدیر، مدبر و شایسته از افراد واجد شرایط را به رئیس جمهور جهت انتخاب یکی از آنها به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر معرفی می کنند.

گفتنی است، پیرو استعفای رییس سابق جمعیت هلال احمر فرایند قانونی انتخاب رییس جدید جمعیت هلال احمر از روز سه شنبه ۱۹ آذر ماه آغاز شد و داوطلبان احراز این پست تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۳ آذر ماه فرصت داشتند تا تقاضا، رزومه کاری و برنامه های خود را جهت طرح در شورای عالی به دبیرخانه ارائه دهند. در این مدت ۱۱ نفر ثبت نام کردند که هر کدام با حضور در جلسه شورای عالی به دفاع از خود و ارائه برنامه کاری پرداختند.

پس از آن ۱۳ عضو شورای عالی حاضر در جلسه و دارای حق رای، وارد شور و انتخاب دو نفر از میان آنها شدند. سپس برگ تعرفه رای در اختیار آنها قرار گرفت و فرایند رای گیری رسما آغاز شد. پس از شمارش آرا در حضور بازرس شورای عالی افراد فوق به ترتیب جهت معرفی به رییس جمهور حائز اکثریت آرا شدند.

کد خبر 4798011

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای عالی هلال احمر علی اصغر پیوندی سلمان سامانی وزارت بهداشت ویروس آنفلوانزا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علی اصغر پیوندی تجهیزات پزشکی سرطان بیمه سلامت نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سازمان غذا و دارو سازمان بیمه سلامت ریسک بیماری قلبی بیمه سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره