Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:49:21 GMT

دیدار اسماعیل هنیه و اردوغان در استانبول

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۷۵۰

دیدار اسماعیل هنیه و اردوغان در استانبول

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در رأس یک هیئت به ترکیه سفر کرده است با رجب طیب اردوغان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که ابتدا در رأس یک هیئت به مصر رفته و سپس راهی استانبول شد با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره مسائل مهمی ازجمله مسأله قدس اشغالی ، مسجد الاقصی و نقش ترکیه در حمایت از مسأله و ملت فلسطین بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه و اردوغان در ادامه درباره تحولات مربوط به انتخابات آتی فلسطین، نقش حماس در کنار زدن موانع در مسیر برگزاری آن و همچنین تلاش‌های صورت گرفته در راستای آشتی ملی و پایان اختلافات میان طرف‌های فلسطینی رایزنی کردند.

حاضران در این دیدار همچنین اوضاع انسانی دشوار غزه در پی محاصره مداوم آن و اقدامات لازم برای پایان دادن و شکستن این محاصرع را بررسی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسماعیل هنیه رجب طیب اردوغان فلسطين تركيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید

برادرزاده رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شهاب،  محمد عبدالکریم هنیه، برادرزاده اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید و به برادر شهید خود پیوست. محمد عبدالکریم هنیه، در بمباران صهیونیست‌ها در منطقه شیخ رضوان به شهادت رسید.

خانواده وی در واکنش به شهادتش تاکید کردند: محمد فدای دین و مسجد الاقصی شد.

روز دوشنبه نیز منابع خبری از شهادت هفتمین عضو خانواده و چهارمین نوه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، دختر شهید محمد اسماعیل هنیه که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود، خبر دادند.

به نقل از الجزیره، به این ترتیب ملاک به پدر و اعضای خانواه‌ اش پیوست که چهارشنبه گذشته در روز عید فطر بر اثر حمله صهیونیست‌ها به خودرویشان در غزه به شهادت رسیدند.

پیشتر در حمله چهارشنبه (۲۲ فروردین) ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الشاطئ» در شهر غزه، سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیده بودند.

اسماعیل هنیه در واکنش به این خبر گفته بود: «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آن‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد.»

دیگر خبرها

  • هنیه وارد ترکیه شد
  • اسماعیل هنیه وارد ترکیه شد
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید