Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@18:39:48 GMT

اعتراف دزد صبحگاهی به ۲۵ فقره سرقت در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۷۹۵

اعتراف دزد صبحگاهی به ۲۵ فقره سرقت در مشهد

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد از دستگیر عامل سرقت های صبحگاهی در بلوار هاشمیه، هفت تیر، صارمی و سناباد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد طبسی گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی از انبار واحدهای مسکونی در محدوده بلوار هاشمیه، هفت تیر،  شهید صارمی و سناباد مشهد دستورات لازم برای پیگیری سریع  موضوع صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
جانشین فرماندهی انتظامی مشهد افزود: تیم های دایره تجسس کلانتری سناباد در این ماموریت ضربتی با بررسی دقیق صحنه های سرقت توانستند چهره عامل اصلی دستبرد به انبار واحدهای مسکونی را شناسایی و متهم که دارای سابقه کیفری بود را تحت تعقیب قرار دهند. سرهنگ طبسی خاطرنشان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری سناباد در این ماموریت ضربتی  با کنترل و مراقبت های پوششی، متهم را در خیابان سناباد دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه او مقادیری اموال مسروقه کشف کردند. جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: متهم که در برابر شواهد و ادله غیرقابل انکار راهی جز بیان حقیقت نمی دید تاکنون به ۲۵ فقره سرقت اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کرده است. وی خاطرنشان کرد: پلیس متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر و با کشف مقادیری اموال مسروقه، تحقیقات در این رابطه با دستورات مقام قضائی ادامه دارد. منبع: پلیس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت هاشمیه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعاتِ مارشک مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش پلیس ۲۶ شهروند گرفتار در برفِ ارتفاعات مارشک شهرستان مشهد نجات یافتند. - اخبار استانها -

سرهنگ عباس دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن چند شهروند در ارتفاعات روستای مارشک شهرستان مشهد، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی" سدکارده" به همراه اکیپ‌های هلال احمر عازم ارتفاعات مذکور شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی به همراه نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیات جست‌وجو و نجات را آغاز کرده و پس از 2 ساعت جست‌وجو 26 نفر را که اعضای یک خانواده بوده و برای تفریح به این منطقه آمده بودند و به علت ریزش برف و تاریکی هوا از مسیر اصلی خود منحرف و در ارتفاعات سرگردان و گرفتار شده بودند را پیدا کرده و در مسجد روستای مارشک اسکان دادند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، پلیس را پناهگاه مردم برشمرد و گفت: احساس مسئولیت در قبال جان و مال افراد از اولویت‌های کاری پلیس بوده و کارکنان انتظامی شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • نجات ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعاتِ مارشک مشهد