Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@11:53:17 GMT

صفر تا صد اجاره اتوبوس دربستی در سایت بازارگاه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۸۰۷

صفر تا صد اجاره اتوبوس دربستی در سایت بازارگاه

تا چندی پیش اگر شما می‌خواستید سرویس دربستی اجاره کنید لازم بود به ترمینال مسافربری مراجعه کنید و پس از صرف زمان و وقت بسیار اتوبوس دربستی خود را بگیرید و این امکان وجود داشت که در زمان‌های پرترافیک موفق به گرفتن اتوبوس نشوید و این استرس را داشتید که از سفر بازبمانید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بازارگاه، اجاره اتوبوس دربستی همواره جز دغدغه‌ی مسافران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازارگاه این مشکل را حل کرده و امکانی را فراهم آورده تا بتوانید برای سفرهایتان به‌راحتی اتوبوس، ون، مینی‌بوس و سواری اجاره کنید. اجاره اتوبوس دربستی برای اولین بار در کشور توسط بازارگاه راه‌اندازی شد. بسیاری از آژانس‌های مسافربری می‌توانند اتوبوس‌های دربستی مورد نیاز برای تورهای خود را در این سایت کرایه کنند. خود مسافر به‌شخصه نیز این امکان را دارد که اتوبوس دربست کند.

چطور در سایت بازارگاه اتوبوس دربستی اجاره کنم؟

مسافران عزیز شما می‌توانید به‌راحتی به سایت بازارگاه bazargah.com مراجعه و تب دربستی را انتخاب کنید. لازم است نوع سفر، نوع درخواست و نام و نام خانوادگی خود را در این بخش وارد و روی دکمه ادامه کلیک کنید. پس‌ از آن فرم درخواست وسیله نقلیه مانند نوع و تعداد ناوگان و تاریخ و ساعت رفت‌وبرگشت سرویس دربستی را پرکرده و روی ثبت درخواست کلیک کنید. کد تاییدیه درخواست دربستی روی شماره تلفن همراهی که وارد کرده‌اید، پیامک می‌شود. کد ارسالی را وارد و روی دکمه بررسی کلیک کنید. کد پیگیری که در این قسمت می‌گیرید را نزد خود نگه دارید.

پس از ثبت درخواست توسط شما این درخواست وارد مناقصه می‌شود و شرکت‌های مسافربری مختلف درخواست شما را بررسی می‌کنند و به شما پیشنهادات متفاوتی از سمت شرکت‌های مسافربری ارائه می‌شود.

شما با مشاهده لیست پیشنهادهای ارائه‌شده و در نظر گرفتن امکانات و مزایای هر سرویس می‌توانید بهترین، مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین سرویس دربستی را انتخاب کنید. در مرحله نهایی شما با پرداخت ۱% از مبلغ کل سرویس، معرفی‌نامه‌ای از سمت بازارگاه دریافت می‌کنید. پس‌ از آن کافی است برای عقد قرارداد با در دست داشتن معرفی‌نامه به شرکت مسافربری مربوطه مراجعه کنید.

بازارگاه جامع‌ترین سامانه خرید بلیط اتوبوس و دربستی در کشور هست که به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات و مشکلات احتمالی شما هست. این سامانه کلیه شرکت‌های مسافربری در سطح کشور را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید بدون داشتن نگرانی به‌صورت آنلاین بلیط سفر مورد نظر خود را خریداری کنید.

سامانه بازارگاه در حال تکمیل شدن هست به‌زودی فازهای جدیدی به آن اضافه می‌شود.

بازارگاه سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

انتهای رپرتاژآگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازارگاه خرید بلیط اتوبوس اتوبوس دربستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از ورود اتوبوس های برقی به ناوگان کرج خبر داد و گفت: با همکاری و مشارکت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، شرکت ایران خودرو دیزل و شهرداری کرج، اولین سری از اتوبوس های برقی به طور رسمی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج شد و مقصد بعدی این اتوبوس ها شهر اراک خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرتضی ضامنی در تشریح ورود اتوبوس های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج گفت: با همکاری و مشارکت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، شرکت ایران خودرو دیزل و شهرداری کرج، اولین سری از اتوبوس های برقی به طور رسمی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج شد.

وی افزود: این اقدام در راستای توسعه حمل و نقل پاک و کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و به دنبال هماهنگی های صورت گرفته با شرکت های خودروساز برای تولید انبوه اتوبوس های برقی صورت گرفته است.

ضامنی ادامه داد: با حمایت های دولت و توجه ویژه وزیر کشور به استفاده از اتوبوس و تاکسی های برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی، شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم. ورود اتوبوس های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج گامی مهم در جهت تحقق عملیاتی این هدف و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت های لازم برای استفاده از ناوگان برقی افزود: توسعه این صنعت نیازمند همکاری و همیاری همه دستگاه های ذیربط است. در همین راستا از دولت تقاضا داریم که در زمینه ایجاد زیرساخت های لازم، از جمله احداث ایستگاه های شارژ و تأمین اعتبار مورد نیاز، یاریگر ما باشند.

ضامنی در ادامه به برنامه ریزی برای ورود اتوبوس های برقی به دیگر کلانشهرها اشاره کرد و گفت: پس از کرج، شهر اراک مقصد بعدی ورود اتوبوس های برقی خواهد بود. در این راستا ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی برای ناوگان حمل و نقل عمومی اراک تهیه شده است که تعدادی از این ناوگان به شهرداری مذکور تحویل شده است.

وی تأکید کرد: استفاده از اتوبوس های برقی به عنوان نسل جدیدی از وسایل حمل و نقل عمومی، نقشی اساسی در کاهش آلودگی هوا و ارتقای سلامت شهروندان ایفا می کند. امیدواریم با همکاری و همدلی همه دستگاه های ذیربط، شاهد گسترش روزافزون استفاده از این وسایل پاک در ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهرهای کشور باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین