Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ـ دومین سالگرد شهادت جانباز هشت سال دفاع مقدس شهید «علی خوش‌لفظ» و راوی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت جانباز هشت سال دفاع مقدس شهید «علی خوش‌لفظ» و راوی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» در همدان برگزار می‌شود.
این مراسم روز پنج شنبه، 28 آذرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام «سید حسین مومنی» و با نوای حاج «ولی الله کلامی» در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار شهید «علی خوش‌لفظ» جانباز شیمیایی دفاع مقدس، میراث‌دار و از سربلندترین قهرمانان جبهه‌های دفاع مقدس بود که پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی در سن ۵۴ سالگی در روز ۲۹ آذرماه سال گذشته به درجه رفیع شهادت نایل شد.
رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت علی خوش‌لفظ پیامی به شرح ذیل صادر کردند.
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
جانباز عزیز آقای علی خوش لفظ به لقاءالله پیوست و اجر ده‌ها سال درد و رنج جانبازی را به جایگاه والای شهادت فی سبیل‌الله پیوند زد.
سلام و رحمت خدا بر این شهید عزیز که در هنگام زندگی نیز شهید زنده نامیده شد و درنگ سال‌ها پس از دفاع مقدس، پاداش عظیم صابران را به او هدیه کرد. به روان پاک او درود میفرستم و به بازماندگان گرامی‌اش تبریک و تسلیت می‌گویم».

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان سالگرد شهید شهید علی خوش لفظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد

پیکر مطهر یک شهید دوران دفاع مقدس در منطقه مرزی سومار شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، پیکرمطهر یک شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در منطقه مرزی سومار شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه توسط تیپ 71 پیاده مکانیزه ارتش پادگان ابوذر کشف شد.

این شهید که دارای پلاک شناسایی است متعلق به لشکر 21 حمزه سید الشهدا(ع) است که در سومار به شهادت رسیده و پیکرش بعد از سال‌ها پیدا شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی