Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند گفت: بیرانوند مصدومیتی از ناحیه پا داشت که با تصمیی کادر فنی قرار شد در بازی مقابل سایپا به میدان نرود و کارهای درمانی را پیگیری کند.

 

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن او به تمرینات برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی 3-4 روز آینده ارزیابی نهایی را انجام خواهیم داد تا مشخص شود که آیا می‌تواند در تمرینات شرکت کند و در بازی‌های آینده حضور داشته باشند یا نه.

 

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: حسینی، امیری، خلیل‌زاده و .. نیز مصدومیت‌هایی دارند  وکادر پزشکی تلاش می‌کند بتوانند در بازی‌های آینده تیم را همراهی کنند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن کالدرون ورزشی پرسپولیس ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی بدون شک یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر و تیمش بوده است. مدافع چپ استقلال در این فصل یک گل زده و ۷ پاس گل هم داده است و بیشترین تاثیرگذاری را روی گل‌های زده این فصل استقلال داشته است.

قرارداد جلالی با استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن آزاد خواهد شد. طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر سرباز شدن این بازیکن به گوش رسیده و گفته شد این بازیکن ملی پوش فصل بعد را باید در یکی از تیم‌های نظامی سپری کند. پیگیری‌های ما در این زمینه، اما نشان می‌دهد که این ماجرا صحت ندارد و جلالی سرباز نیست.

ابوالفضل جلالی به دلیل کفالت پدرش از این قانون استفاده کرده و از سربازی معاف است. او از همین رو می‌تواند در هر تیمی که بخواهد به میدان برود و سرباز نخواهد شد. جلالی در ابتدای فصل چندین پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشته، ولی در نهایت در استقلال ماندنی شد. با این حال مشخص نیست برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند