Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشمکش میان وزارت ورزش و مدیران استقلال از یکسو و استراماچونی ایتالیایی از سوی دیگر همچنان ادامه دارد و حتی ویدئوی واضح و گویای این مربی درباره پایان همکاری اش با استقلال هم نتوانست مسوولان را قانع کند که وی دیگر به تهران برنمی گردد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست موقت باشگاه استقلال این بار در واکنش به صحبت‌های استراماچونی می‌گوید که: «سوء تفاهم شده است! سرمربی استقلال صبح دوشنبه در تهران خواهد بود!» این ادعای عجیب با شواهد و قرائن نمی‌خواند، ولی هواداران استقلال را همچنان بلاتکلیف می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقلال بدون سرمربی و مربی، دیروز شاهین بوشهر را هم گلباران کرد و صدرنشینی اش را تداوم بخشید، اما در رم پایتخت ایتالیا سرمربی مستعفی اش جملاتی می‌گوید که کاملا قابل تامل است.

او به سند منتشره از سوی وزارت ورزش ایران اشاره کرده است که یک برگه با مهر بانک سپه شعبه رم را نشان می‌دهد! این، اما دلیلی بر رسیدن پول به دست استرا نیست چراکه مشکل او دریافت پول از مجاری قانونی است؛ یعنی همان مسیری که مورد قبول سیستم بانکیو قضایی کشور ایتالیا باشد و او را به پولشویی متهم نکند.

از قرار معلوم بانک سپه که جرو نخستین بانک‌های تحریم شده ایرانی بوده است، مدتهاست که در رم فعالیت علنی و منظم بانکی ندارد و حتی شنیده‌ها حاکی از تعطیلی آن است. در این میان البته برخی افراد به عنوان کارمند این شعبه هنوز در آن مشغول به کار هستند!

استراماچونی تحریم بودن این بانک و شعبه رم را دریافته است و می‌داند که حتی اگر پول به این شعبه برسد با شرط دریافت پول از مجاری امن مورد نظر وی فاصله دارد. او نمی‌خواهد دستمزدش را طوری بگیرد که منجر به جریمه‌های بیشتری از اصل رقم برایش شود و او را در لیست متخلفان قرار دهد. در واقع چیزی که در حال حاضر مانع جدی تداوم کار مرد ایتالیایی با باشگاه دولتی استقلال است، تحریم های سنگین بانکی آمریکا علیه ایران است که بانک ها و موسسات را از پذیرش پول به نحوه مدنظر ایرانی ها فراری داده است.

در اروپا دریافت ۱۶۰ هزاردلار پول نقد نیز عواقبی برای دریافت کننده دارد که نمی‌توان توقع داشت که استرا یا همسرش چنین عواقبی را بپذیرند. به همین خاطر او به دفعات به مشاوره وکلایش اشاره می‌کند و مشخص است که یک وکیل حقوقی ادامه فعالیت در شرایط خطرناک موجود را تایید نخواهد کرد.

نویسنده: پژمان حسین زاده

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون استراماچونی تابناک ورزشی بانک سپه تحریم بانکی پولشویی استقلال برگشت استراماچونی استعفای استراماچونی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته دچار مصدومیت شد در این فصل تا این جای کار نتوانست برای استقلال به میدان برود، اما پول خود را کامل خواهدگرفت.

ماجرا از این قرار است که استقلال نام وی را از فهرست خارج کرده است و او اکنون در تمرینات حضور دارد ولی نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود و همین موضوع باعث شده است این بازیکن پول قرارداد این فصل خود را دریافت کند و به واقع استقلال به بازیکنی که در فهرست حضور ندارد باید پول بدهد.

اینکه باشگاه با وی بر سر دریافتی توافقی داشته است یا خیر مشخص نیست، اما احتمال می‌رود بخشی از قرارداد این بازیکن با توافق کسر شود و برای فصل آینده قراردادی جدید منعقد شود.

کد خبر 841007 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • فرانچسکو آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شد
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • پاکستان برای خط لوله گازی ایران درخواست معافیت از تحریم‌ می‌کند
  • اتهام سنگین به صادق محصولی و تریلیادر شدنش | دهان‌شان از نفت تحریمی شیرین شده