Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام، معتقد است که این تیم توانایی جام بردن با ژوزه مورینیو را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین قهرمانی تاتنهام در یک رقابت معتبر به سال ۲۰۰۸ بر می گردد؛ جایی که آن ها در رقابت های جام اتحادیه به مقام قهرمانی دست یافتند. با این وجود آن ها در فصل گذشته نیز با مائوریسیو پوچتینو به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی تاتنهام برگزیده شده که پیش از این نشان داده توانایی های زیادی برای کسب جام با تیم های مختلف دارد. او آخرین بار و در سال ۲۰۱۶ منچستریونایتد را به مقام قهرمانی لیگ اروپا رسانده بود و حالا امیدوار به کسب افتخارات با تاتنهام است.

لوکاس مورا نیز اطمینان دارد که مورینیو می تواند تاتنهام را در رسیدن به جام کمک کند. او در این رابطه گفت:

” همه بازیکنان تاتنهام از همکاری با مورینیو هیجان زده هستند. البته که او نامی بزرگ دارد و این موضوع نیز بسیار تاثیر گذار است. مورینیو در هر باشگاهی که کار کرده موفق به کسب جام های زیادی شده است. حالا ما فرصت بسیار خوبی داریم تا چیز های زیادی از او یاد بگیریم. من معتقد هستم که او چیزهای زیادی به ما اضافه می کند و حالا می توانیم با او جام بیاوریم. هر مربی ذهنیت متفاوتی دارد اما مورینیو دائما با ما صحبت می کند. او می گوید که ما باید قوی باشیم چرا که یک باشگاه بزرگ هستیم و باید همیشه برنده باشیم. مورینیو قصد دارد ذهنیت برنده بودن را در ما تقویت کند.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تاتنهام مورا مورینیو تاتنهام لوکاس مورا لیگ برتر مورا مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضربه میکروفون خبرنگار به چانه صدراعظم اتریش (فیلم) واکنش متفاوت یوسفی به بازنشستگی خیابانی (فیلم) واکنش های عجیب دروازبانان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویر جالب از تیری آنری در 12 سالگی؛ شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در کودکی / فیلم
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • تعریف جالب بلینگام از ستاره آمریکا: خامه روی شیر!
  • رهبر انقلاب: تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن بیش از موشک و پهپاد است / پیام‌های تمدنی ایرانی‌ها می‌تواند با شعر منتقل شود