Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جامعه الزهرا (س) گفت: 20 هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهرا تحصیل می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام سید محمود مدنی، از اجرای طرح تربیت مدرس در بخش آموزش خبر داد و اظهار کرد: طرح تربیت مدرس در بخش آموزش جامعه الزهرا(س) در پنج رشته در حال انجام است و در سایر رشته ‌ها نیز فعالیت ها با افزایش روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 16 نشریه داخلی از گروه های علمی و آموزشی در معاونت آموزش و گروه های علمی و پژوهشی در معاونت پژوهش در حال انتشار است و سه نشریه نیز برای پژوهشی شدن کاندیدا شده‌اند،  از اجرای طرح شمیم خبر داد و گفت: طرح شمیم توسط معاونت فرهنگی - تبلیغی جامعه الزهرا(س) در مدارس اجرا می شود.

مدیر جامعه الزهرا (س) گفت: براساس تدبیر مسوولان آموزش و پرورش، طرح شمیم یکی از موفق ترین برنامه های اجرایی در سطح مدارس است.

وی از تحصیل بیش از 20 هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی در جامعه الزهرا(س)خبر داد و گفت: 2 هزار و 300 دانش آموز در مدرسه هدی تحصیل می‌کنند و هزار کودک نیز در مهد کودک این موسسه نگهداری می‌شوند.

مدیر جامعه الزهرا(س) از برگزاری دوره تربیت پژوهشگر و محقق در جامعه الزهرا (س) خبر داد و بیان کرد: تربیت مترجم در دو رشته، تربیت مشاور، تربیت پاسخگویی به سؤالات فقهی و عقیدتی و تربیت مبلغ نیز در این نهاد آغاز شده است.

وی با اشاره به بی مهری هایی که در تخصیص بودجه به جامعه الزهرا (س) صورت می گیرد، گفت: بودجه جامعه الزهرا(س) چون در سرفصل آموزشی تعریف نشده مورد بی‌ مهری قرار می‌گیرد و سال گذشته تنها موفق به دریافت ۴۷ درصد از بودجه شدیم.

مدنی با اشاره به انتظاراتی که از دولت در تخصیص بودجه به این نهاد وجود دارد، گفت: انتظار داریم که ضمن تقویت همه دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و مجموعه‌های وابسته به علوم، به مجموعه هایی مانند جامعه الزهرا نیز که بر اساس معیار علمی و دستورالعمل شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می‌کنند، توجه شود.

مدیر جامعه الزهرا(س) در ادامه به تشکیل کانون ‌های فارغ التحصیلان در شهرها اشاره کرد و گفت: با تشکیل این کانون ها ارتباط با فارغ التحصیلان افزایش پیدا می کند.

وی به ظرفیت بالای فارغ التحصیلان این نهاد علمی در خارج از کشور اشاره و بیان کرد: فارغ التحصیلان در خارج از کشور ظرفیت بالایی دارند و در این راستا برنامه ‌هایی در لبنان و هندوستان اجرا شده و برای سایر کشورها نیز برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

حجت الاسلام مدنی گفت: در نظر داریم که با تأمین بودجه در کشورهای جنوب شرق آسیا نیز همایش برگزار کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه شورای عالی انقلاب فرهنگی قم مدرسه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل

تجمع اعتراضی شماری از طلاب و دانشجویان در پی وقوع جنایات جدید رژیم اشغالگر قدس در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شماری از مردم انقلابی قم به خصوص دانشجویان و طلاب در پی جنایات جدید رژیم منحوس اسراییل در غزه، برای دومین شب متوالی به منظور همدردی با مظلومان غزه و محکومیت جنایات ضد بشری صهیونیست ها در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.

تجمع جوانان انقلابی قم شامگاه دوشنبه در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام برگزار شد و دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی علیه رژیم اشغالگر قدس، ادامه جنایات های این غده سرطانی در سرزمین های فلسطین اشغالی به خصوص در نوار غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در حالی که پرچم های فلسطین، حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، فریاد های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند و سکوت سران کشورهای اروپایی و همچنین سران برخی از کشورهای اسلامی را در بی توجهی به نسل کشی در غزه را محکوم کردند.

«راه نجات غزه وحدت مسلمین است»، «شریان های اقتصادی اسراییل باید قطع شود»، «آمریکا مغز متفکر تروریسم است»، «برای آنکه انسانیت زنده بماند شریک جرم نباشیم»، «اجرک الله یا صاحب الزمان (عج)» از جمله دست نوشته های جوانان دانشجو و طلبه در اجتماع اعتراضی علیه اسراییل کودک کش بود.

شب گذشته نیز تعدادی از مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع اعتراضی برپا کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ۳ رکن اصلی جامعه ایمانی در نگاه قرآن
  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • در غرب تحصیل کرد اما آثارش به شدت ایرانی است
  • مدیریت سازگار عید و عزا در جامعه ایرانی/ جوادی یگانه، جامعه شناس: «دستکاری» جامعه نه به این سادگی ممکن است و نه مطلوب/ حوزه اجتماع به خانواده و مسجد و هیات و نهادهای مدنی سپرده شود
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • محفل قرآنی امام حسنی ها نمایش دینداری جامعه ایرانی بود
  • نوروز به مثابه توسعه
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه
  • جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند