Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@14:42:48 GMT

استقلال کیفیت زمان استراماچونی را نداشت!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۰۱۲

علی جباری در مورد پیروزی 4 بر یک استقلال مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت:‌ بازیکنان استقلال روحیه بازی‌های قبل را نداشتند. به هر حال آنها مشکلات زیادی را تحمل کردند ولی به خاطر هواداران با تمام توان بازی کردند تا به پیروزی برسند. این پیروزی خیلی مهم بود. اما از نظر فنی تیم هماهنگی بازی‌های قبل را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی افزود:‌ وقتی سرمربی روی نیمکت نباشد این شرایط پیش می‌آید و بازیکنان مسائل تاکتیکی را به خوبی رعایت نمی‌کردند و گاهی بی‌گدار به آب می‌زدند و تیم کیفیت زمان حضور استراماچونی را نداشت اما مهم این بود که استقلال پیروز شد و هوادار خوشحال و راضی به خانه‌اش بازگشت. هرچند غیبت سرپرست و سرمربی روی شرایط تیم تأثیرگذار بود.

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت استراماچونی گفت: این مسائل باید خیلی قبل از این حل می‌شد. آیا ما واقعاً نمی‌دانیم شنبه و یکشنبه در اروپا تعطیل است. این اتفاقات مربوط به چند روز اخیر نیست بدقولی‌ها به استراماچونی از چند ماه گذشته انجام شده است. او یک مربی حرفه‌ای است و باید با او درست صحبت کردو روراست بود.

وی اضافه کرد: استراماچونی در یونان هم مشکلات مالی داشته اما در این باشگاه یونانی چنین مصیبت‌هایی نکشیده است امیدوارم وعده آقایان درست باشد و دوشنبه صبح  پول در حساب استراماچونی باشد.

جباری با اشاره به تغییرات در هیأت مدیره استقلال خاطر نشان کرد:‌با حضور نفراتی چون فتح‌الله‌زاده، منزوی و ماجدی امیدوارم مشکلات زودتر حل شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استراماچونی استقلال شاهین بوشهر علی جباری پیشکسوت استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده اند
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟