Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع قضایی در رژیم صهیونیستی امکان اعطای عفو به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را بعید دانستند.

اخبار بین‌الملل- گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که نتانیاهو به تازگی به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده که از تمامی پست‌های وزارتی خود تا ابتدای ژانویه آینده استعفا خواهد داد.

نتانیاهو در حال حاضر با پرونده های گسترده فساد مالی در محافل قضایی اسرائیل دست و پنجه نرم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز ساکنان اراضی اشغالی با برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو خواستار پایان دادن به فساد گسترده در میان مقامات رژیم صهیونیستی شده بودند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نتانیاهو رژیم صهیونیستی فساد مالی نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد:در راستای تشدید اقدامات حفاظتی و مراقبتی در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی توسط مامورین یگان حفاظت ونیرو‌های واکنش سریع شرکت مجری حفاظتی چوب و کاغذ در محدوده شهر زیراب، شخصی که در حین تبدیل چوب آلات غیر مجاز از گونه‌های جنگلی از جنس توسکا به وسیله اره موتوری بوده که با اخذ دستور قضایی از دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه و همکاری عوامل انتظامی کلانتری زیراب بازداشت، ادوات جرم و چوب آلات مشکوفه ضبط گردیده و خودروی متخلف جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به پارکینگ منتقل گردیده است.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • تردید‌های یک رژیم بحران زده
  • تردیدهای نتانیاهو برای پاسخ به ایران
  • هشدار بایدن به نتانیاهو در مورد خطر تشدید تنش با ایران
  • شبی که دیوار انکار تخریب شد!