Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار جویبار گفت: در طی 20 ماه 20 پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری جویبار افتتاح می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، همت محمدنژاد شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه به مردم جویبار نوید روزهای خوبی خواهم داد اظهارکرد: با تلاش همکاران، شورا و مشارکت مردم جویبار را در ریل توسعه قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار شهر داریم و برنامه‌های خوبی برای آن‌ها مثل خیابان بحرخزر خواهیم داشت.
 
شهردار جویبار یادآور شد: حدود 500 کوچه خاکی در شهر جویبار وجود دارد که با بدهی 17 میلیارد تومانی شهرداری که از دوره‌های قبل برجای مانده نمی‌توانیم همه مشکلات آن‌ها را حل کنیم ولی می‌خواهیم برای تأمین اعتبار برندسازی شهری انجام دهیم.
 
محمدنژاد با بیان اینکه 20 ماه 20 پروژه در جویبار افتتاح خواهد شد تصریح کرد: در طول 20 ماه بیست پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری جویبار افتتاح می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه هیچ فشاری برای انتخاب مدیران شهرداری وجود نداشت خاطرنشان کرد: تغییر تحول در سیستم موجب پویایی آن سیستم خواهد شد و نگاه ما نگاه هم‌افزایی و استفاده از تمام ظرفیت‌هاست و به دنبال نیروسوزی نیستم.
 
شهردار جویبار یکی از دغدغه‌های مردم جویبار را زباله دانست و افزود: با راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز در ساری، زباله‌های جویبار از سال 99 به این کارخانه منتقل خواهد شد و مشکل زباله این شهر حل خواهد شد.
 
محمدنژاد از انجام طرح‌های مطالعاتی خواهرخواندگی جویبار با یک شهر در داغستان خبر داد.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جواد گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو، بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلو گرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظراستان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های گونه آبزی در استان خبر داد و افزود: در این راستا در هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان، برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش اموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم