Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:55:30 GMT

پاسخ زنگنه به سوالی درباره تک نرخی شدن سوخت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۱۰۵

وزیر نفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل و تک نرخی کردن قیمت بنزین نداریم.

به گزارش  تابناک به نقل از خبرگزاری صدا وسیما؛ آقای بیژن نامدار زنگنه در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین مالی طرح توسعه و تولید کارخانه‌ای و کارگاهی خودرو‌های دوگانه‌سوز بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های ایران و بانک ملت در جمع خبرنگاران افزود: گازرسانی در همه جبهه‌ها در استان سیستان و بلوچستان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه میزان سهمیه اختصاص یافته ال‌پی‌جی (گاز مایع) در همه استان‌ها نسبت به پارسال بسیار بیشتر است گفت: مشکل این است بخشی از این سوخت، قاچاق و بخشی هم به‌صورت غیرمجاز در خودرو‌ها استفاده می‌شود.
زنگنه در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت گازوییل گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل نداریم.
وی اضافه کرد: تا ماه‌های آینده میزان کاهش مصرف بنزین تثبیت می‌شود؛ رقمی که هم‌اکنون درباره کاهش مصرف عنوان می‌شود نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وزیر نفت با تاکید براینکه سهمیه‌بندی بنزین تاثیری در قاچاق ندارد گفت: آنچه در قاچاق تاثیر دارد قیمت است، قاچاق بنزین برخلاف گازوئیل و بر اساس اطلاعاتی که دارم، بسیار کم است.

زنگنه درباره فاز ۱۱ پارس جنوبی هم گفت: این فاز به‌صورت کامل به شرکت پتروپارس سپرده شده و این شرکت کار‌های اجرایی آن را آغاز کرده است.
وزیر نفت افزود: عمده فرآورده‌های نفتی از طریق بورس انرژی عرضه می‌شود و بسیار هم موفق بوده است، اما در مقوله نفت‌خام و میعانات گازی، تاکنون نتوانستیم فروش جدی داشته باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون زنگنه وزیر نفت تک نرخی شدن بنزین گازوییل انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اورانیوم ۶۰ درصد غنی می کنیم؟ | پاسخ رییس سازمان انرژی اتمی+ فیلم

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسلامی، رئیس انرژی اتمی در ادامه افزود: راکتور تحقیقاتی تهران قبلا با سوخت ۹۰ درصد فعالیت می‌کرد اما سوخت آن را به ما ندادند؛ ما قصد تولید سوخت بالای ۵ درصد نداشتیم.

ما برای رسیدن به رادیوایزوتوپ‌ها نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم و دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است.

کد خبر 846488 برچسب‌ها هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه دارو پزشکی

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • چرا اورانیوم ۶۰ درصد غنی می کنیم؟ | پاسخ رییس سازمان انرژی اتمی+ فیلم
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین