Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:18:18 GMT

احمد نور؛ تنها بازمانده تیم برنده شهر قدس! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۱۱۶

از تیمی که در هفته پانزدهم لیگ پانزدهم، راه آهن رادر شهر قدس شکست داد تا تیمی که روز گذشته در همین ورزشگاه سایپا را از پیش رو برداشت، تنها احمد نوراللهی در ترکیب اصلی باقی مانده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در استادیوم قلعه حسن خان تهران با دو گل از سد سایپا گذشت تا نیم فصل نخست را با یک برد خارج از خانه به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که البته پس از پایان نیم فصل همچنان بازی ها ادامه خواهند داشت و در واقع بعد از بازی با تراکتور، سرخپوشان به تعطیلات زمستانی خواهند رفت.

 

نکته جالب این است که برانکو ایوانکوویچ نیز در هفته پانزدهم نیم فصلِ اولین سال حضور روی نیمکت پرسپولیس، در همین ورزشگاه تیمش را به میدان فرستاد و با همین نتیجه بر تیم همشهری غلبه یافت. آن روز مهدی طارمی هر دو گل پرسپولیس را به ثمر رساند تا شاگردان ایوانکوویچ برای اولین بار در لیگ پانزدهم، در بین 4 تیم بالای جدول قرار گیرند و نیم فصل را با نتیجه ای درخشان به پایان رسانند.

 

 

آن روز سوشا مکانی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی در ترکیب اصلی پرسپولیس جای داشتند. از این جمع حالا بنگر از فوتبال خداحافظی کرده، طارمی، ماریچ و رضاییان در خارج از کشور فوتبال بازی می‌کنند، مسلمان و مکانی در دو تیم زردپوش فوتبال ایران هستند و محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده در پرسپولیس باقی مانده اند.

 

اما نکته قابل توجه این است که از این گروه پنج نفره، تنها احمد نوراللهی روز گذشته هم در ترکیب اصلی بود. کامیابی نیا هنوز بعد از مصدومیت فیکس نشده، عالیشاه مورد غضب کالدرون است، انصاری و احمدزاده نیز دیروز نیمه دوم به زمین آمدند. همچنین گل دوم پرسپولیس با همکاری همین فرشاد احمدزاده و ضربه احمد نوراللهی رقم خورد.

 

 

پرسپولیس در سال های اخیر برخلاف نیمکت لرزان و بی ثبات مدیریتی، از ثبات قابل توجهی در فهرست بازیکنان برخوردار بوده و این را مدیون برانکو ایوانکوویچ است. او در 4 سال سرمربیگری در پرسپولیس، توانست غربال خوبی در فهرست خود انجام دهد و در نیم فصل دوم سال پایانی اش، قدرتمندترین پرسپولیس را روانه میدان کند.

 

نکته ای که برای پرسپولیسی ها اهمیت دارد این است که آن موقع تیم محبوبشان، با انجام 15 بازی در رتبه چهارم جای داشت اما حالا تیم کالدرون با یک بازی کمترنسبت به صدرنشین، دوم است و این فرصت را دارد تا حتی به صدر جدول هم برسد.

پرسپولیس تهران احمد نورالهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران احمد نورالهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت محمد وحیدی با اشاره به حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش در نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز با موضوع بررسی راهکار‌های اجرایی کیفیت بخشی آموزشی، مهارت آموزی دانش آموزان و جذب افراد بازمانده از تحصیل برگزار شد که برابر آمار ارائه شده علت‌ها و چرایی تحصیل نکردن ۱۶۰ هزار کودک مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ۱۳ هزار دانش آموز امسال به کلاس‌های درس بازگشتند.

وی اضافه کرد: در زمینه بازماندگان از تحصیل نیز گزارش‌های قابل توجهی به کمیسیون ارائه شد که برابر آمار ارائه شده در دوره ابتدایی یعنی افراد ۶ تا ۱۱ سال ۱۶۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل داریم که به دلایل مختلف در کلاس درس حضور ندارند.

وحیدی با اعلام این خبر که ۱۳ هزار کودک از این آمار امسال به کلاس‌های درس بازگشتند، ادامه داد: بخشی از آمار، نیز مهاجران خارج از کشور بودند که از کشور خارج شدند ولی در این آمار هستند، برخی دیگر نیز به لحاظ جسمی یا ذهنی توانایی حضور در کلاس‌های درس عادی را ندارند و گروهی دیگر نیز شناسایی نشده هستند. تعداد اندکی هم در این آمار فوت شدگان هستند که شناسنامه آن‌ها ابطال نشده و ثبت احوال موظف به صدور گواهی فوت برای این افراد است تا این آمار به درستی پالایش شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تأکید بر اینکه آمار کودکان بازمانده از تحصیل برای ما بسیار مهم است، گفت: به همین دلیل پالایش دقیق ۴۵ هزار نفر از این جمعیت آغاز شده که گزارش آن را در کمیسیون آموزش دریافت خواهیمکرد.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • فیلمی از مسجد وکیل بازمانده‌ای از دوران زندیه
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • بازطراحی سامانه نماد برای کاهش بازماندگی از تحصیل
  • پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی بیش از ۹۷ درصد است