Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:16:12 GMT

اردوی خارجی شهرخودرو به خاطر رحمتی لغو می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۱۳۵

اردوی خارجی شهرخودرو به خاطر رحمتی لغو می‌شود؟

این احتمال وجود دارد به دلیل ممنوع‌الخروج بودن مهدی رحمتی، اردوی خارج از کشور باشگاه شهرخودرو لغو شود.

به گزارش ایسنا، مجتبی سرآسیایی در خصوص بدهی باشگاه استقلال به سید مهدی رحمتی که باعث شده علاوه بر ممنوع‌الخروج شدن، حساب‌های این بازیکن هم مسدود شود، اظهار کرد: می‌خواهیم به اردوی خارجی برویم و در تلاشیم تا هرچه زودتر مشکل مربوط به مهدی رحمتی را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این مشکل حل نشود، شاید مجبور شویم اردوی برون‌مرزی را منتفی کنیم.

وی افزود: نامه توقیف اموال رحمتی را اداره مالیات به باشگاه زده؛ مالیاتی که استقلال متعهد شده پرداخت کند. امروز علاوه بر مهدی رحمتی، شهرخودرو نیز دچار مشکل بزرگی شده و از استقلالی‌ها می‌خواهیم در همین روزها، مساله را حل کنند تا مشکلی بین دو باشگاه به وجود نیاید. دوست نداریم شرایط به شکلی پیش برود که مجوز حرفه‌ای استقلال دستخوش مشکلات شود و AFC روی آن حساس شود اما باید به شهرخودرو حق بدهند که اگر همکاری لازم در خصوص ممنوع الخروجی مهدی رحمتی با این باشگاه انجام نگیرد، از طریق مراجع قانونی پیگیری کنیم.

سرآسیایی در خصوص سفر به مالزی و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید ابتدا از حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو نیز تشکر کنیم که مقدمات سفر را در این شرایط سخت اقتصادی برایمان فراهم کرد. برایم مایه افتخار است که به عنوان یک خراسانی برای نخستین بار، نماینده تیم این استان در بالاترین سطح آسیا باشم. گرچه در گروه سختی نیز قرار گرفته‌ایم اما ابتدا باید تمام تمرکزمان را روی دو بازی مرحله پلی‌آف بگذاریم تا ان‌شاءالله به بهترین شکل از پس رقبا برآییم.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو خراسان با اشاره به اشتباهات داوری گفت: قرار گرفتن شهرخودرو در اینجای جدول به مسائل فنی مربوط نیست. گرچه در جنگی نابرابر، در حال رقابت با سایر تیم های لیگ برتری هستیم اما علی‌رغم مشکلات مختلفی که هست، تک‌تک اعضای باشگاه، از مالکیت تا کادر فنی و بازیکنان، همه تلاش می‌کنند تا بهترین اتفاق رقم بخورد. متاسفانه اتفاقاتی خارج از مباحث فنی، در حال رخ دادن است که باعث شده اینجای جدول باشیم‌.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو سيدمهدي رحمتي استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، فضل‌الله رحمتی مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال انتخاب برترین‌های صنایع و معادن بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۲ و در هفت بخش انجام می‌شود.

وی افزود: پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی ۱۴۰۳، منتخبین ۱۴۰۳، بهره‌برداران نمونه معادن روباز و زیرزمینی، جوانان کارآفرین ملی، پیشکسوتان نمونه صنعتی، معدنی و صنایع معدن از محورهای فراخوان هستند.

رحمتی تصریح کرد: واجدان شرایط می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه با تکمیل فرم‌های امتیازات عملکردی همراه با مستندات در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: متقاضیان باید مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه ستاد گرامی‌داشت دهه تولید و تجارت تحویل دهند و با توجه به اینکه ارزیابی، مستلزم صرف وقت است، لیست‌های ارسالی، پس از تاریخ تعیین‌شده، مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.

خبرنگار: پریسا کنارنگ

انتهای پیام/

کد خبر: 1227403 برچسب‌ها معدن وصنایع معدنی تولیدات معدنی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع وزارت صمت سازمان صمت

دیگر خبرها

  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در استان تدوین شود
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳