Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:42:01 GMT

اخذ سند مالکیت ۹ هزار رقبه وقفی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۲۴۱

اخذ سند مالکیت ۹ هزار رقبه وقفی در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه بیش از ۹۶ هزار رقبه وقفی در استان سنددار نیست، گفت: طی سال جاری حدود ۹ هزار رقبه موقوفات مازندران سنددار شد.

حجت‌ الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جلسه کار گروه مشترک ثبتی که با موضوع سنددار کردن اراضی وقفی در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۱۱۳ هزار و ۲۷۴ رقبه موقوفات استان مازندران سنددار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دنبال سنددار کردن تمامی اراضی موقوفات و بقاع متبرکه استان هستیم، تصریح کرد: تثبیت مالکیت موقوفات یک ضرورت است که سازمان اوقاف با انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به دنبال آن است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه بیش از ۹۶ هزار رقبه وقفی در استان سنددار نیست، خاطرنشان کرد: طی سال جاری حدود ۹ هزار رقبه موقوفات مازندران سنددار شده است.

حیدری جناسمی از سنددار شدن اراضی ۱۰۵ بقعه متبرکه در مازندران طی سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال اراضی ۲۵۰ بقعه متبرکه استان تثبیت مالکیت شود.

وی با بیان اینکه اولویت اوقاف با سنددار کردن اراضی موقوفات است، یادآور شد: سنددار کردن اراضی وقفی موجب تثبیت مالکیت وقف و جلوگیری از هرگونه تعریض به موقوفه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وقف سند مالكيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزانه گیری ۱۴۰ هزار هکتار شالیزار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا رعیت پناه درباره وضعیت برنجکاری استان مازندران، گفت: تاکنون ۱۶۳ هزار و ۱۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار و ۱۴۰ هزار هکتار خزانه گیری شد.

او با اشاره به اینکه تاکنون بیمه زراعت برنج در ۸۰۵ هکتار از اراضی شالیزاری استان انجام شد، افزود: در حال حاضر ۲۵۶ تن بذر برنج پر محصول و اصلاح شده محلی به کشاورزان شالیکار استان توزیع و مصرف شد.

مسئول تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۱۷۸ بانک نشا برنج در استان در حال فعالیت هستند، درباره ذخیره سازی آب سد‌ها و آببندان‌های استان، اظهار کرد: در حال حاضر میزان ذخیره آب سد‌های استان ۲۳۷ میلیون متر مکعب و آببندان‌ها ۳۷۹ میلیون متر مکعب است.

رعیت پناه با بیان اینکه تاکنون ۱۳۱ نمونه آزمون خاک انجام شد، گفت: سطح ابلاغی برنج استان در سال زراعی امسال ۲۱۵ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند
  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد
  • صدور سند برای 600 هزار مترمربع زمین کشاورزی بابل
  • ۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند
  • خزانه‌گیری ۱۴۰ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • خزانه گیری ۱۴۰ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • سرمایه‌گذاری مسکن در موقوفات زنجان ۲,۰۰۰ میلیارد تومان درآمد دارد
  • صدور سند برای ۲۲۶ هکتار زمین کشاورزی تنکابن
  • ۲۳۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی سوادکوه شمالی سنددار شد