Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سهم الدین دارایی کارگردان سینما تئاتر و تلویزیون در نهاوند گفت: شهدای مدافع حرم و خانواده‌های آن‌ها مظلوم‌ترین افراد در جامعه ما هستند که مورد هجمه دشمنان داخلی و خارجی بودند به همین منظور جمعی از هنرمندان نهاوندی با ماه‌ها تلاش تئاتر دیدار با موضوع خانواده این شهدا را در نهاوند آماده نمایش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمند نهاوندی افزود: کارگردانی و نویسندگی این نمایش را با همکاری بیش از ۳۰ بازیگر و با هزینه شخصی و کمک بچه‌های گروه نمایشی نهاوند جهت تجلیل از شهدای مدافع حرم استان و بخصوص خانواده شهید شوهانی آماده کردیم که از ۲۴ آذرماه تا پایان هفته در تالار نمایش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نمایش داده می‌شود.

او بیان کرد: موضوع نمایش دیدار در مورد جوانی است که مدت‌ها تلاش می‌کند تا رضایت مادر و همسرش را برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله جلب کند تا به سوریه اعزام شود که در نهایت به این کشور اعزام می‌شود و در دیدار نخست با حرم حضرت زینب سلام الله دوچار تحولات روحی در وی می‌شود.

کارگردان نهاوندی افزود: این داستان جالب هم سرایت زندگی مدافعان حرم را بیان می‌کند و هم لذت دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و همچنین مشقت سختی و زخم زبان‌هایی که در این راه وجود دارد در پایان این مدافع حرم که با آرزوی شهادت به سوریه رفته بود مجروح می‌شود و به ایران بر می‌گردد که ماجرا‌هایی برای او به وجود می‌آید که تماشای آن دیدنی است.

او گفت: بیش از ۳۰ نفر از عوامل مختلف برای اجرای نمایش تئاتر دیدار به مدت بیش از ۱ماه زحمت کشیده و تمرین کرده اند و این نمایش از ۲۴ آذر به مدت ۳روز و تا پایان هفته جاری و از ساعت ۱۶و۳۰ دقیقه در تالار نمایش مجتمع فرهنگی هنری مجتمع فرهنگی امام خمینی ره آماده مشاهده تماشاگران است.

نمایش دیدار کاری از میعادگاه هنر، به کارگردانی سهم الدین دارایی نویسنده و کارگردان مجید فریادرس است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر نهاوند فیروزان زیر ذره بین مسئولان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مسیر نهاوند فیروزان زیر ذره بین مسئولان
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا+عکس
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما