Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رحمان مزیدی رئیس حوزه قضائی شهرستان فهرج  از عزم جدی دستگاه قضائی در امر مبارزه با باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر و عناصر ناامنی خبر داد گفت: برای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و سایر عوامل ناامن کننده امنیت، دستورات قضائی لازم جهت برخورد پلیس با عناصر شرارت صادر گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:طی چند ماه گذشته شش باند قاچاق مواد مخدر و برخی عناصر ناامنی به همت یگان تکاوری پلیس مستقر در شرق استان مورد ضربه قرار گرفته اند.

مزیدی عنوان کرد: در این عملیات‌ها مقادیری سلاح و مهمات از قبیل شش قبضه سلاح جنگی و بالغ بر ۵ هزار فشنگ جنگی به همراه شش دستگاه خودرو و موتورسیکلت از متمهان کشف و ضبط شده است.

این مقام قضائی بیان داشت:در این رابطه تعدادی از اشرار مسلح که سابقه طولانی و مدیدی در امر شرارت و حمل مواد مخدر مسلحانه داشته اند و همچنین برخی دیگر که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی تحت پیگرد قضائی بودند دستگیر و برخی نیز در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی به هلاکت رسیده اند.

مزیدی اعلام کرد:در آخرین عملیات صورت گرفته طی هفته گذشته دو نفر از عناصر شرارت در شرق کشور که عامل شهادت نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه کورین زاهدان و شهادت ناجوانمردانه تعداد ۱۳ نفر از نیرو‌های پلیس استان خراسان جنوبی بودند در درگیری با ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ امام رضا (ع) به هلاکت رسیده اند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دادستان عمومی و انقلاب فسا گفت: ماموران پلیس مواد مخدر فسا در جاده داراب به شیراز به یک خودروی سواری پژو مشکوک و آن را پس از مسافتی تعقیب و گریز متوقف و حدود ۱۹۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را  از آن کشف کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد