Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@04:20:51 GMT

هشتمین دوره مسابقات استانی پل ماکارانی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۳۸۷

هشتمین دوره مسابقات استانی پل ماکارانی

هشتمین دوره مسابقات استانی پل ماکارانی صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس در دو بخش سنگین و هدفمند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، مجید تجر صبح امروز در هشتمین دوره مسابقات استانی پل ماکارونی که به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه نام نویسی و تحویل سازه های این دور از مسابقات روز پنجشنبه انجام شد، اظهار کرد: رقابت ها در دو بخش سنگین و هدفمند از روز جمعه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴۸ تیم دانش آموزی از شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، کلاله، گرگان و آزادشهر در این مسابقات شرکت کردند، تصریح کرد: ۲۰ تیم نیز از دانشگاه های آزاد گنبدکاووس، آزادشهر، کلاله، گرگان و موسسه آموزش عالی مائده گرگان حضور داشتند.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس با تاکید براینکه در گرایش سنگین پل های ماکارانی تحت تاثیر نیروی کششی توسط خرپا قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: دبیرستان حضرت فاطمه (س) آق قلا، دبیرستان فرزانگان دوره اول و هنرستان فاطمه الزهرا (س) گنبدکاووس مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

تجر مقام های اول تا سوم کسب شده در بخش سنگین توسط دانشجویان را نیز اعلام کرد و گفت: دانشگاه های آزاد گنبدکاووس، کلاله و آزادشهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در گرایش هدفمند سازه ها می بایست به مدت ۲ دقیقه وزنه ۵ کیلوگرمی را تحمل کنند، افزود: تیم های دانش آموزی دبیرستان ممتازان گرگان، دبیرستان های فرهیخنگان و سما متوسطه اول گنبدکاووس مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

تجر مقام های کسب شده توسط دانشجویان در بخش هدفمند را نیز اعلام کرد و ادامه داد: دانشگاه آزاد گرگان مقام اول، دانشگاه آزاد کلاله مقام دوم و دانشگاه آزاد گنبدکاووس مقام سوم را کسب کرد.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات از تیم های برتر با حضور مدیر آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رقابت مدیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره تربیت بدنی بخش گندمان از کسب مقام اول تیم کافه کارن گندمان درمسابقات فوتسال جام رمضان بخش گندمان خبرداد.
داسبار گفت: این دوره از مسابقات باحضور شش تیم ازشهر‌های
فرادنبه، بلداجی، بروجن وسه تیم از گندمان درسالن ورزشی شهدای شهر گندمان برگزارشد که درپایان تیم کافه کارن گندمان موفق به کسب رتبه اول این دوره از مسابقات شدوهمچنین تیم مواد غذایی بلداجی ومهرفرادنبه به ترتیب مقام‌های دوم سوم را ازآن خودکردند.

دیگر خبرها

  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد