Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از استقبال کاربران از شماره‌های رند پیشین شاتل موبایل، این اپراتور از ارائه سری جدید شماره‌های رند خود در سه دسته‌بندی چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پیش‌شماره ٠٩٩٨ و کد یک، پس از عرضه موفق شماره‌های رند یک ستاره، دوستاره و سه ستاره در مرحله اول، رندترین شماره‌های خود در سه دسته‌بندی جدید چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره را نیز به بازار ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره‌های رند چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره شاتل موبایل به ترتیب با قیمت‌های ۲۰۰ هزار تومان، ۳۰۰ هزار تومان و ۵۵۰ هزار تومان به همراه بسته‌ی آغازین یک‌ماهه شامل ۱ گیگابایت اینترنت همراه، مکالمه و پیامک نامحدود درون شبکه و ۱۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰ پیامک برون شبکه، بدون نیاز به مزایده به فروش می‌رسند.

امکان خرید شماره‌های رند شاتل موبایل باقابلیت انتخاب شماره از میان هزاران گزینه موجود، از طریق فروش اینترنتی در shop.shatelmobile.ir، فروش تلفنی از طریق تماس با ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠، ارسال حرف R از طریق پیامک به شماره ٠٩٩٨١٠٠٠٠٠٠ و همچنین فروش حضوری در بیش از ۱۳۰۰ نمایندگی شاتل موبایل در سراسر کشور، وجود دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده فهرست نشانی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کنند.

درباره شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به‌عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال ۱۳۹۴ و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تأسیس شد، این شرکت در اسفند ۱۳۹۵ موفق به دریافت پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه «(Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از ۶ ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه‌اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری» شاتل موبایل شد.

شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به‌صورت یکپارچه به‌عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشترکین خود با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد ۱ در سراسر کشور ارائه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شاتل موبایل سيم كارت شماره رند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در بازار گوشت؛ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!

وضعیت بازار گوشت هر روز عجیب‌تر از قبل می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، چند ماهی می‌شود که بازار گوشت و مرغ با موج جدیدی از گرانی‌ها روبه‌رو شده است. در حالی که طی هفته‌های اخیر مسوولان بار‌ها نسبت به گرانی و نابسامانی بازار کالا‌های اساسی واکنش نشان داده‌اند، اما شواهد حاکی از آن است که گوشت و مرغ در بازار با افزایش قیمت‌های جدیدی همراه شده‌ است. 

با گشت و گذاری در فضای مجازی تبلیغات مختلف فروش گوسفند با کارت ملی به چشم می‌خورد.

آنطور که در این تبلیغات ذکر می‌شود به هر کارت ملی یک گوسفند تعلق می‌گیرد. نکته جالب‌تر اینجاست که قصاب هم به صورت رایگان برای کشتار گوسفند ارسال می‌شود.

گویا بعد از خرید خودرو و دلار با کارت ملی حالا نوبت به گوسفند رسیده است.

دیگر خبرها

  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • وضعیت عجیب در بازار گوشت؛ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی