Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک، انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با ایرنا افزود: مسائل این چنینی باید توسط دولت و وزارت کشور بررسی و کارشناسی و سپس مطرح شود.

وی یادآورشد: چنین طرح‌هایی بار مالی و ساختاری نیروی انسانی دارد و مستلزم بررسی در زمان بیش از یک ساله است.

محسنی بندپی اظهارداشت: این مساله باید توسط دولت و کارشناسان دولتی بررسی شود و که هیچ کدام از این مراحل را طی نکرده غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران گفت: در این وضعیت فکر نکنم چنین طرحی به نتیجه برسد.

در جلسه سه شنبه ۲۰ آذر سال جاری مجلس شورای اسلامی، طرح شکل گیری استان تهران جنوبی اعلام وصول شد.

بناست استان تهران جنوبی به مرکزیت شهرستان اسلامشهر شامل شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان، ری، قرچک و پیشوا باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون محسنی بندپی تهران جنوبی استاندار انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه