Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم های «جایی برای فرشته ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری، «خسوف» به کارگردانی محسن استادعلی، «خط باریک قرمز» ساخته فرزاد خوشدست، «کاغذ پاره ها» کاری از بهزاد نعلبندی، «زمستان است» به کارگردانی مهرداد زاهدیان و «گلوله باران» ساخته مشترک مرتضی پایه شناس و حسین مومن نامزدهای هیات انتخاب «هنر و تجربه» در سیزدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمین ایثاریان کارگردان مستند «اسرار دریاچه» و بابک بهداد کارگردان مستند «بهارستان» ۲ برگزیده «هنر و تجربه» در دوره قبلی جشنواره، برای اهدای جوایز به برگزیدگان «هنر و تجربه» در اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت روی صحنه خواهند رفت.

هیات انتخاب آثار منتخب موسسه سینمایی «هنر و تجربه» در این دوره از جشنواره «سینماحقیقت» را اعضای شورای سیاستگذاری موسسه شامل جمال امید، ایرج تقی پور، سیف الله صمدیان، هوشنگ گلمکانی، امیرحسین علم الهدی، جعفر صانعی مقدم و شهرام مکری تشکیل می دهند.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» تا پایان روز ۲۴ آذر در ۶ سالن پردیس سینمایی چارسو ادامه دارد.

مراسم اختتامیه جشنواره هم ساعت ۱۸ عصر دوشنبه ۲۵ آذر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1331364

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیف الله صمدیان هوشنگ گلمکانی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت جشنواره سینما حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم آلودگی هوا استان البرز عراق ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین دوره جشنواره ملی مستند های رادیویی، پژواک اسامی 63 نامزد دریافت جایزه در سه بخش مستند های مستمر، برنامه های مستمر و مشاغل توسط کمیته داوران معرفی شد.

غلامرضا بحیرایی رییس کمیته داوران جشنواره پژواک با اعلام این خبر گفت: هیات داوران پس از برگزاری جلسات متعدد و با بررسی کامل برنامه ها نامزدهای این سه بخش را معرفی کردند و انشالله در روز چهارم اردی بهشت همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره برندگان در این سه بخش معرفی می شوند.

گفتنی است از جمع این نامزدها چهار نفر در بخش برنامه های مستمر، شش نفر در بخش مستند های مستمر و شش نفر در بخش مشاغل جایزه جشنواره را دریافت می کنند.

اسامی برنامه های نامزد دریافت جایزه در بخش های مختلف به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است: 

 

دیگر خبرها

  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد
  • چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد
  • نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد