Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی از توزیع برنج با قیمت مصوب خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه ‌ریزی انجام‌ شده تا پایان امسال ۴ کشتی به وزن ۴۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

«سید محمد هاشمی» روز یکشنبه (24 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در تأمین کالای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد،  تصریح کرد: در حال حاضر ضمن ذخیره‌ سازی اجناس موردنیاز، کالاهای اساسی در مراکز عرضه در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برنامه ‌ریزی انجام‌ شده تا پایان امسال ۴ کشتی به وزن ۴۰ هزار تن برنج در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.

 

وی از توزیع برنج با قیمت مصوب خبر داد و بیان کرد: اکنون برنج از طریق عامل فروش بسته ۱۰ کیلوگرمی به قیمت ۶۵ هزار تومان در حال توزیع است که نقش مهمی در جلوگیری از افزایش قیمت برنج در بازار داشته است.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری نخستین کشتی حامل کالای اساسی در بندر بوشهر بیان کرد: این کشتی دارای محموله ۱۰ هزار تنی برنج است که تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ تن آن تخلیه‌شده است.

 

هاشمی تصریح کرد: بخشی از این برنج‌ها در بوشهر ذخیره‌سازی می‌شود و بخشی دیگر از محموله برنج وارداتی به سایر استان‌ها برای ذخیره‌سازی و توزیع از طریق مراکز عرضه ارسال می‌شود.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با بیان اینکه کشتی محموله کالاهای اساسی پس از شش سال در بندر بوشهر پهلوگرفته خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده ۴ کشتی محموله برنج دیگر در مجموع به وزن ۴۰ هزار تن در بندر بوشهر تا پایان سال برای تخلیه پهلو می‌گیرد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد مسجد خطبه نماز جمعه شهرستان انار فعالیت های مسجدی قرآن کریم استان بوشهر تجارت دریایی واردات برنج برنج استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور با استفاده از چند موشک بالستیک دریایی و همچنین تعدادی پهپاد کشتی تجاری متعلق به اسرائیل با نام ام‌اس‌سی داروین را در خلیج عدن هدف قرار داده است. این مقام نظامی یمن افزود که این عملیات با موفقیت کامل به اهداف خود دست یافت.

گفته شده است که این کشتی اسرائیلی با نام «داروین» متعلق به شرکت «ام اس سی» بوده که در خلیج عدن رفت و آمد داشته است.

سرتیپ یحیی سریع در ادامه همچنین اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور تعدادی موشک بالستیک و کروز را به سمت اهداف رژیم صهیونسیتی در بندر ام الرشراش (ایلات) در جنوب سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

روز گذشته، «عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی تاکید کرده بود که جبهه یمن و عملیات دریایی این کشور همچنان ادامه دارد و نیروهای یمنی می‌کوشند دایره این عملیات را در اقیانوس هند گسترش داده و تقویت کنند. این عملیات به گونه‌ای خواهد بود که هرگز در حساب و کتاب‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و چه بسا کل کشورهای جهان نمی گنجد. طی ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: میانگین عملیات ما علیه کشتی‌های مرتبط با دشمن صهیونیستی به یک کشتی در هر ۲ روز رسیده است. بنا به اذعان مدیر اجرایی بندر ام الرشراش در ایلات این بندر به صورت کامل فلج شده است. در نتیجه صادرات رژیم صهیونیستی به میزان ۲۲ درصد و واردات این رژیم به میزان بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است. صهیونیست‌ها به توقف فعالیت‌های بندر ایلات اذعان کرده اند. آنها تاکید کردند که ایلات بدون دریای سرخ نمی‌تواند ادامه حیات داشته باشد و این روند به دلیل حمله‌های موشکی و پهپادی مختل شده است.

وی اضافه کرد: حرکت کشتی‌های آمریکایی در دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده و این یک دستاورد بزرگ به شمار می‌رود. آمریکایی‌ها برای حرکت در این منطقه پشت اروپایی‌ها سنگر می‌گیرند و پنهان می‌شوند. ناوهای آمریکایی و انگلیسی جرأت ندارند در منطقه‌هایی که احتمال حمله می‌رود مستقر شوند. این در حالی است که آمریکایی‌ها پیش از این عادت به قلدری در دریا داشتند.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: آمریکایی‌ها مسیرهای دورتر مانند اقیانوس هند را انتخاب کردند اما هر روز با خطرات زیادی رو به رو هستند. این مسیر طولانی‌تر باعث افزایش هزینه‌ها شده و بر اقتصاد آمریکا تأثیر منفی گذاشته است. بیمه یک کشتی برای برخی شرکت‌ها در آمریکا ۵۰ میلیون دلار هزینه داشته و این مساله بی سابقه بوده است. عملیات نیروهای یمنی اوضاع را برای انگلیس نیز سخت کرده به طوری که هزینه‌های باربری در انگلیس به میزان ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: عملیات نیروهای یمن علیه دشمن صهیونیستی در کنار راهپیمایی‌های میلیونی مردم یمن در حمایت از ملت فلسطین ادامه خواهد داشت. هر کس ذره‌ای وجدان داشته باشد با دیدن صحنه‌های جنایات رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها می‌آید.

کد خبر 6088832

دیگر خبرها

  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم