Web Analytics Made Easy - Statcounter

میامی موفق به کسب پیروزی سختی در دالاس شد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، تیم های میامی هیت و دالاس موریکس به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که به میزبانی دالاس و در ورزشگاه آمریکن ایرلاینز آرنای این تیم برگزار می شد، در پایان یک دیدار بسیار زیبا و مهیج، این میامی بود که موفق شد در وقت اضافه با حساب 122-118 پیروزی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی، تعداد بردهای هیت در این فصل به 19 رسید. نکته ویژه در خصوص این بازی مصدومیت لوکا دانچیچ، فوق ستاره جوان دالاس بود که در زمان های ابتدایی بازی مصدوم شد و نتوانست به کارش ادامه دهد. پس از خروج لوکا، میامی به خوبی بازی را در کنترل گرفت اما درخشش پورزینگس و تیم هاردوی باعث شد اختلاف 20 امتیازی جبران شود. در ثانیه های پایانی کوارتر چهارم، جیمی باتلر فرصت آن را داشت پیروزی را از آن هیت کند اما پرتاب سه امتیازی این بازیکن به ثمر ننشست و بازی به وقت اضافه رفت. در وقت اضافه و در یک بازی همچنان نزدیک و مهیج، نمایش بی نظیر بم آدبایو و پرتاب های پنالتی جیمی باتلر، پیروزی را از آن هیت کرد. این بازی یادآور خاطرات فینال مسابقات سال 2006 و 2011 میان این دو تیم نیز بود. آدبایو در این بازی برای هیت با کسب 18 امتیاز، 11 ریباند و 10 اسیست، دومین تریپل دبل فصل را به ثبت رساند. جیمی باتلر نیز با 27 امتیاز و 7 اسیست خود، سهم بسزایی در پیروزی هیت داشت.

آمار بازی: تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست استیل بلاک ترن اور دالاس موریکس 44% 38% 64 58 30 4 3 11 میامی هیت 42% 40% 82% 62 27 8 3 10

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: او بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • هری مگوایر، تنها مدافع میانی آماده منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی