Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بنا بر اعلام مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز، پروازهای خروجی با شماره ۴۵۸۷ هواپیمایی ماهان در ساعت ۷ و ۲۰ دقیقه و همچنین پرواز شماره ۴۰۱۶ شرکت هواپیمایی زاگرس در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به مقصد تهران باطل شدند.

علاوه بر این، پروازهای ورودی به اهواز با شماره ۵۸۵۲ هواپیمایی وارش، پرواز۲۶۲۰ هواپیمایی کارون، پرواز ۲۹۰ ایران ایر، پرواز ۵۶۳۵ آتا، پرواز ۳۳۸۷ ایران ایر، پرواز ۶۲۷۵ تابان، پرواز ۴۵۶۲ ماهان، پرواز ۴۵۶۴ ماهان و ۴۰۲۷ هواپیمایی زاگرس از مبدا تهران، عسلویه، شیراز و تبریز با تاخیر همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروازهای خروجی نیز با شماره ۵۸۵۳ هواپیمایی وارش، ۲۶۳۱ هواپیمایی کارون، ۲۹۱ ایران ایر و ۳۳۸۶ هواپیمایی ایران ایر به مقاصد تهران، بندرعباس و تبریز با تاخیر همراه است.

بر اساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز، پروازهای ورودی به فرودگاه اهواز با شماره ۴۵۸۶ و ۴۰۱۷ شرکت‌های هواپیمایی ماهان و زاگرس از مبدا فرودگاه تهران به مقصد اهواز باطل اعلام شدند.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هر گونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرکل فرودگا‌های مازندران با اشاره به اینکه در بازده زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۵ فروردین ۱۴۰۳ در سه فرودگاه استان ۱۳۱ پرواز جابجایی و۱۳ هزار و۴۱۸ مسافر پذیرش شد، گفت:حسنی افزود: امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد در پرواز و ۲۷ درصد درپذیرش مسافرافزایش داشتیم.

اکبرحسنی به به تقارن ایام نوروزی با آغازماه مبارک رمضان اشاره کردو افزود: در نوروز۱۴۰۳، فرودگاه‌های سه‌گانه استان با انجام و اجرای برنامه‌های متنوع عیدانه و فرهنگی و ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران، متفاوت از بهار و مسافران نوروزی استقبال کردند.

حسنی خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و آئینی از قبیل برپایی سفره هفت سین، نوروزخوانی، ایجاد نمایشگاه فرهنگی و کتاب، استقرار میز نقاشی ویژه کودکان، حضور چشمگیر شرکت‌های هواپیمایی در ترمینال‌ها، برنامه پذیرایی از مردم در وعده افطار، آراستگی نمازخانه‌ها، برپایی نماز جماعت و جزءخوانی قرآن در ماه بهار قرآن نیزبرنامه‌هایی است که ارائه می‌شود.


وی همچنین به افزایش پرواز در مسیر تهران- رامسر – تهران در ایام نوروز اشاره کردو گفت: در این ایام فرودگاه شهدای ساری پرواز به تهران، مشهد، بندرعباس، عسلویه، شیراز، مشهد، کیش، قشم، اهواز و سفر‌های خارجی به آکتائو و نجف، فرودگاه شهدای رامسر هم در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران - رامسر – تهران پرواز دارد و فرودگاه شهدای نوشهر نیزهفته‌ای یک پرواز به مشهد مقدس دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران
  • نوروز و باز هرج و مرج در پرواز‌های داخلی