Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه «ترفند جدید دشمنان ما عملیات روانی با سوء استفاده از مشکلات معیشتی ملت است»، تاکید کرد: اگر دیروز اماکن حیاتی هدف بمب و موشک بود، امروز امید و انگیزه مردم از جمله جوانان ما آماج بمباران رسانه ای دشمن است.

قدس آنلاین: امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش صبح شنبه در آیین اختتامیه پنجمین مراسم مشترک تحلیف و اعطای سردوشی به دانش پژوهان آموزشگاه های ارتش که در مرکز آموزش جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش (نزاجا) برگزار شد، اظهار کرد: دوران معاصر ما پر است از حوادث گوناگون که بدون تردید نقطه عطف مبارک آن پیروزی انقلاب اسلامی است‌ تا قبل از انقلاب اسلامی جهان بین دو ابر قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود و این دو ابر قدرت بودند که برای کشورها و ملت ها تصمیم می‌گرفتند و ایران عزیز ما نیز از این قاعده مستثنا نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه «انقلاب اسلامی با تکیه بر آموزه های دینی و مردم ندای استقلال سر داد و پرچمدار مبارزه با نظام سلطه در جهان شد» خاطر نشان کرد: از همان روزهای اول پیروزی انقلاب نظام سلطه سرکردگی آمریکا هرکاری که از دستشان بر می‌آمد علیه ملت و نظام انجام دادن اما به حول الهی نهال انقلاب اسلامی امروز به درخت چهل ساله‌ای تبدیل شده که هیچ طوفانی قادر به مقابله با آن نیست و ملت ایران آنچنان آبدیده شده‌اند که در هر مبارزهای سربلند بیرون می‌آیند.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان در کاستن از امید جوانان در داخل کشور، گفت: ترفند جدید دشمنان ما عملیات روانی با سو استفاده از مشکلات معیشتی ملت است. اگر دیروز اماکن حیاتی هدف بمب و موشک بود امروز امید و انگیزه مردم از جمله جوانان ما در آماج بمباران رسانه ای دشمن است.

سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه امروز هر کس کاری کند که به امید مردم لطمه بزند به نفع دشمن کار کرده است، خطاب به دانش‌آموختگان ارتشی حاضر در مراسم یادآور شد: امروز انگیزه و تلاش های مومنان شما نماد امید و بی هراسی و حضور شما در صف دفاع اژ ارزشهای انقلاب نماد دفاع ابدی از ارزش های انقلابی است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده ارتش امیر سرلشکر موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد