Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان به اهالی مناطق کمتر توسعه یافته شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: طی پنج ماه اخیر هیأت بازرسی دادگستری کل استان هرمزگان دو بار از هریک از حوزه‌های قضایی این استان بازدید کرده است و اعضای این هیأت پس از بررسی وضعیت دادگستری هر شهرستان با حضور در محل مسجد جامع اقدام به برگزاری دیدارهای مردمی نموده اند که بر این اساس تاکنون ، بیست و سه جلسه دیدار مردمی در مساجد جامع شهرستان ها و بخش های مختلف استان برگزار شده و طی آن ،  سه هزار و یکصد و هفده نفر از شهروندان در محیطی ساده و صمیمی و به دور از تشریفات مرسوم، مطالبات خود را با مسئولین قضایی مطرح نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تمامی درخواست‌های مطرح شده از سوی شهروندان هرمزگانی توسط مسئولین قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته و دستورات لازم در ارتباط با آن‌ها صادر شده است.

صالحی در ادامه افزود: به همت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان و با اهتمام دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، تیم هایی متشکل از قضات و مشاوران حقوقی و خانواده در محلات حاشیه نشین و کمتر توسعه یافته شهر بندرعباس حضور یافته و به این ترتیب اهالی این محلات از خدمات مشاوره حقوقی و خانواده به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: تاکنون ساکنین پنج محله آیت الله غفاری،  اسلام آباد،چاهستانی ها ، کوی ملت و تپه های الله اکبر از این خدمات برخوردار شده اند.

وی در تشریح اهداف این برنامه ها خاطرنشان کرد: بی تردید ارتباط دو سویه مردم با مسئولین در تصمیم سازی‌های کاربردی به منظور رفع مشکلات اجتماعی اثر بخش بوده و نقش بسزایی در جلب اعتماد عمومی به عنوان گرانمایه‌ترین سرمایه دستگاه قضایی خواهد داشت.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان صالحی محلات قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی

مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی از ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی پس از دریافت مکتوب گزارش فعالیت‌های جهادی دامپزشکی در سال ۱۴۰۲ خورشیدی، از خدمات جهاد دامپزشکی به عنوان خدمت مؤثر سازمان دامپزشکی کشور به بهره‌برداران مناطق روستایی و عشایری صعب‌العبور تقدیر و تشکر کرده است.

امین اسدی، مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی در این خصوصی با ابراز خشنودی از این تقدیر دلگرم کننده وزیر جهاد کشاورزی خطاب به جهادگران دامپزشک اظهار کرد: این رضایتمندی عزم همکاران جهاد دامپزشکی جهت گستردگی بیشتر خدمات جهاد دامپزشکی در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نیز مزین شده است را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور در زمینه‌هایی همچون واکسیناسیون، درمان، تشخیص، آموزش و ترویج و مدیریت بیماری‌های دامی انجام داده است و در رزمایش‌های جهاد دامپزشکی از ظرفیت‌های دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی، برای تسریع خدمت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ از آنجا که کنترل بیماری‌های دام و طیور از جمله وظایف سازمان دامپزشکی است، سازمان دامپزشکی کشور در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، با توسعه کمی و کیفی خدمت جهاد دامپزشکی به تولیدکنندگان می‌تواند در اجرای سیاست‌های این سازمان برای کشف استعداد و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق روستایی و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به تولیدکنندگان مناطق روستایی و عشایری کشور استفاده بهینه کند.

کد خبر 747162

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار