Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@01:48:13 GMT

آغاز تعویض مینی‌بوس‌های فرسوده در ورامین

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۶۱۵۹

آغاز تعویض مینی‌بوس‌های فرسوده در ورامین

شهردار ورامین از آغاز اجرای طرح تعویض مینی‌بوس‌های فرسوده در این شهر با اعطای تسهیلات بلاعوض خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین دهقان، اظهار کرد: به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل و با همکاری یک شرکت داخلی، ۴۰ دستگاه مینی‌بوس با ۵۰ درصد وام بلاعوض به متقاضیان تعویض خودروهای فرسوده واگذار می‌شود.

وی با اشاره به فرسوده بودن بیش از یک‌هزار دستگاه مینی‌بوس تعاونی مینی‌بوسرانی در خطوط داخلی ورامین و تهران، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و پس از بررسی پیشنهاد شرکت سازنده مبنی بر پرداخت ۵۰ درصد تسهیلات بلاعوض به تعداد محدود متقاضیان، این اقدام توسط سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ورامین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ورامین گفت: میزان تسهیلات بلاعوض خرید این خودروها ۹ میلیارد تومان است.

دهقان اضافه کرد: این خودروها از تولیدات داخلی بوده و داشتن مینی‌بوس فرسوده و فعال در خطوط از شرایط خرید آن است.

وی افزود: بر اساس تعهد شرکت تولید کننده مینی‌بوس، خریداران می‌تواند تا زمان تحویل از خودروی فرسوده خود استفاده کنند و در زمان تحویل مینی‌بوس صفر کیلومتر جایگزین خودروی فرسوده  شده و مینی‌بوس فرسوده از چرخه سرویس‌دهی حذف می‌شود.

شهردار ورامین گفت: متقاضیان خرید این خودروها می‌توانند از ۲۶ آذرماه ماه و همزمان با روز حمل و نقل به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 401212

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری کلانشهر مینی بوس شهری خودروي فرسوده حمل و نقل عمومي شهرداري تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین آغاز شد.
در برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین بیش از ۱۵۰ هنرمند انقلابی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا  حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • پایان مسابقات مینی فوتبال شهرستان فلارد
  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • آغاز فاز دوم مرمت و بهسازی محوطه باغ کیهانی + تصاویر
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • ورامین پیشرو در تولید محصولات گلخانه‌ای
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور