Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاری سن ژرمن قصد دارد در ماه ژانویه قرارداد قرضی ایکاردی را دائمی کند ولی همسر و ایجنت او واندا نارا امیدوار است رئال مادرید و یوونتوس برای استخدام ایکاردی دست به کار شوند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد در ماه ژانویه قرارداد قرضی مائورو ایکاردی با این تیم را با پرداخت 70 میلیون یورو دائمی کند ولی همسر و مدیر برنامه‌های او واندا نارا، تمایلی به این نداشته و امیدوار است رئال مادرید یا یوونتوس برای استخدام ایکاردی پا پیش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ایکاردی در تابستان گذشته در آخرین روز باقی‌مانده از نقل و انتقالات به صورت قرضی از اینتر میلان به پاری سن ژرمن پیوست. این اتفاق بعد از آن افتاد که رابطه ایکاردی با مدیریت باشگاه اینتر و هواداران این تیم تیره و تار شده بود.

 

ایکاردی در فصل جاری نمایش خوبی برای PSG داشته و در 9 بازی‌ای که در لوشامپیونا برای این تیم به میدان رفته 7 گل به ثمر رسانده و از این گذشته تقریبا دو برابر دستمزدش در اینتر، از PSG دستمزد گرفته است.

 

پاری سن ژرمن در قرارداد قرضی خود با اینتر بندی گنجانده که به این تیم امکان می‌دهد در ماه ژانویه با پرداخت 70 میلیون یورو قرارداد ستاره آرژانتینی را دائمی کند ولی واندا نارا همسر و مدیر برنامه‌های او به این اتفاق راضی نیست و امیدوار است همسرش را در رئال مادرید یا یوونتوس ببیند. گفته می‌شود یوونتوس از مدتها قبل علاقه زیادی به ایکاردی داشته و شاید بتواند از این فرصت برای رسیدن به هدفش استفاده کند.

 

 

لئوناردو، مدیر ورزشی PSG معتقد است ایکاردی می‌تواند گزینه عالی‌ای برای این تیم پاریسی باشد و به همین علت بعید است این باشگاه اجازه دهد ستاره آرژانتینی را به راحتی از دستش در بیاورند. ایکاردی در 219 بازی خود با پیراهن اینتر برای این تیم 124 گل به ثمر رسانده و از جمله در فصل درخشانش در این تیم یعنی فصل 2017-2018 در 34 بازی سری آ موفق به زدن 29 گل شده است.

 

پاری سن ژرمن مائورو ایکاردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون

در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میهمان بارسلونا بود و موفق شد با برتری مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کند.

دانلود (17.2MB)

دیگر خبرها

  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • آینتراخت فرانکفورت بند خرید هوگو اکیتیکه را فعال می‌کند
  • واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد