Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشمیری با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی باید در جامعه نهادینه شود، گفت: کتاب می تواند در از بین بردن بسیاری از نااخلاقی های جامعه موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«عادله کشمیری» امروز(یکشنبه ۲۴ آذر) در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان اظهار کرد: خرسند هستیم که در آخرین روزهای پاییز شاهد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ و سراسری کتاب را در استان گلستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: بزرگترین رویداد فرهنگی استان یعنی نمایشگاه کتاب را جشن می گیریم و از این نظر که جمع زیادی از ناشران در این نمایشگاه با آخرین کتاب های خود حضور یافتند، این رویداد را به فال نیک می گیریم.

 

کشمیری بیان کرد: استقبال خوبی همواره از کتاب و نمایشگاه کتاب در استان گلستان شاهد هستیم و خانواده های ما در استان به این سطح رسیدند که کتاب را در سبد خرید کالای خود قرار دهند.

 

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهترین نحو برای ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه کمک می کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه پس از قلم کتاب مهمترین وسیله برای رشد فرهنگی جامعه به شمار می رود، بیان کرد: از طریق کتاب تجربه 70 ساله نویسنده به نسل بعدی منتقل می شود.

 

کشمیری تاکید کرد: توانایی ما وابسته به دانایی است که در کتاب نهفته شده است و بهترین وسلیه که می تواند دانش را در اختیار جامعه قرار دهد کتاب است.

 

وی یادآور شد: امروز در جامعه با بیماری های مختلفی روبه رو هستیم و این بیماری ها به عنوان آسیب اجتماعی شناخته شده است و دلیل اصلی این بیماری ها ناآگاهی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز داشت: کتاب نقش به سزایی در درمانگری جامعه دارد و کتابخانه ها شفاخانه هایی به شمار می روند که سطح آگاهی جامعه را افزایش می دهند.

 

کشمیری با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی باید در جامعه نهادینه شود، عنوان کرد: کتاب می تواند در از بین بردن بسیاری از نااخلاقی های جامعه موثر باشد.

 

وی افزود: تشویق به کتاب و کتابخوانی یک فریضه دینی و بزرگترین امر به معروف است و کتاب هدیه ماندگار است و امیدواریم امسال این شعار ماندگار را در جامعه نهادینه کنیم.

 

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم فعالیت های مسجدی قرآن استان بوشهر خبرگزاری شبستان هرمزگان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نمایشگاه کتاب کتابخوانی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد گفت: عفاف و حجاب از ارزش‌های انسانی است که مهم‌ترین آثار رعایت آن، ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه و امنیت برای  خود فرد است.

وی افزود: در قرآن کریم هم چهار آیه به واجب بودن حجاب و بیش از ده آیه در خصوص اهمیت عفاف آمده است.

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: دشمن با ترفند آزادی بی قید و بند بانوان جوامع اسلامی، زمینه فروپاشی خانواده و جامعه و استیلا بر منابع این کشور‌ها را ایجاد می‌کند.

 در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان جاری است
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • بند خاکی قازنقایه جزو بزرگترین بند های خاکی گلستان است
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان