Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:27:47 GMT

دکتر سلیمانی از بیمارستان قلب مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۶۲۴۲

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: علت بستری دکتر سلیمانی ضعف جسمانی بوده است و در حال حاضر نیز مشکل خاصی ندارد و مرخص شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد حسن نصرتی، مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: دکتر مسعود سلیمانی از بیمارستان مرخص شد و مشکل خاصی ندارند و کمی ضعف جسمانی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از برقرار بودن مراسم استقبال امروز خبر داد و گفت: مراسم همچنان به قوت خود باقیست و مراسم استقبال با حضور مسئولان امروز ساعت ۱۳ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ طبق اعلام همسر پروفسور سلیمانی، او سابقه بیماری قلبی نداشته و کمی دچار مشکل معده و روده بوده است و گاهی حملاتی شبیه حملات قلبی به او وارد می شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی حمید شهریاری مسعود سلیمانی دکتر سلیمانی بیمارستان قلب مرخص انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا آلودگی هوا محسن پورسیدآقایی پست پلاس طرح ملی مسکن مجید بهرامی حمید شهریاری مسعود سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه