Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@13:15:16 GMT

یخ کردیم آقای گابریل کالدرون! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۶۳۳۲

پرسپولیس به جز گلی که امیری روی شانس برابر حریف به ثمر رسانده، نمایش کیفی مناسبی نتوانسته برابر حریف به اجرا بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس باوجود پیروزی یک گله برابر سایپا، نمایش قابل قبولی را ارائه نکرده و حداقل در فاکتور موقعیت سازی، موفق عمل نکرده است. آن ها در طول بازی 4 موقعیت گل داشتند که یکی از آن ها گل وحید امیری بود و دیگری هم ضربه سر علی علیپور که روی اشتباه مدافعان سایپا به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که حداقل امروز پرسپولیس با تمام نفرات خود به زمین رفته است. در خط هافبک و حمله، حضور احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، بشار رسن، علی علیپور و در ادامه فرشاد احمدزاده سرخپوشان را امیدوار به عملکردی هجومی کرد اما پس از گل، شاگردان کالدرون ترجیح دادند که به کنترل روند بازی بپردازند.

 

البته شاید این تاکتیک در شرایطی ثمربخش باشد که اختلاف گل بیش از یک باشد. چرا که در همین دقایق پایانی مسابقه نیز سیوهای فوق العاده رادوشوویچ دروازه پرسپولیس را نجات داد و چه بسا در غیر این صورت، همین پیروزی یک گله هم از دست سرمربی آرژانتینی می رفت.

 

در سرمای هوای شهر قدس، پرسپولیس نمایش گرم و تماشاگرپسندی را ارائه نکرد اما همین پیروزی اگر حفظ شود، نتیجه ارزشمندی در آخرین بازی نیم فصل خواهد بود. نتیجه ای که قرمزها را با تعداد بازی برابر، بالاتر از رقیب سنتی قرار می دهد. ولی باوجود چنین اتفاقی، گابریل کالدرون باید تلاش بیشتری برای ارائه نمایش بهتر انجام دهد چون بی تردید با این عملکرد نمی توان به هدف اصلی رسید.

 

 

 

 

 

 

گابریل کالدرون (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • کپا آریزابالاگا عامل اصلی پیروزی رئال برابر سیتی
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید