Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:36:17 GMT

سپاهان و ذوب‌آهن زیر بوته کارشناسی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۶۳۵۲

سپاهان و ذوب‌آهن زیر بوته کارشناسی

ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط دو تیم اصفهانی معتقد است سپاهان شرایط خوبی دارد اما ذوب‌آهن اشکالاتی در تیمش دارد که مربیان تیم متوجه نمی‌شوند.

مجتبی توتونی در گفت وگو با ایسنا در خصوص دیدار سپاهان برابر پیکان، اظهار کرد: ترکیب دفاعی سپاهان دچار مشکل شده است و طبیعتا مربی باید با این موضوع کنار آمده و از نفرات جایگزین استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان را تیمی نمی‌بینم که دچار مشکل شود. این تیم نفرات جایگزین زیادی دارد که می توانند به خوبی جایگزین نفرات اصلی شوند. سپاهان با درخشش نیازمند توانست پیکان را شکست دهد. 

وی درباره عملکرد پیکان برابر سپاهان گفت: تیم پیکان در نیمه نخست شرایط خوبی نداشت اما در نیمه دوم با توجه به عقب افتادن برای جبران به میدان آمدند و عملکرد خوبی داشتند و سپاهان را برای دقایقی مجبور به عقب نشینی کردند. تیم پیکان نفراتی جوان و کم تجربه نسبت به سپاهان دارد. همین موضوع در شکست این تیم برابر سپاهان تاثیرگذار بود. 

توتونی ادامه داد: علی رغم عملکرد خوب تیم پیکان در نیمه دوم، سپاهان نیز در ضدحملات فرصت خوبی داشت و می توانست شمار گل‌های خود را بیشتر کند. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان نیاز به تقویت در تیم نیم فصل دارد یا خیر؟ گفت: اکنون زمانی برای تقویت تیم وجود ندارد و سپاهان بازیکنان خارجی خود را جذب کرده است از طرفی بازیکنان داخلی که با کیفیت و در حد نام سپاهان باشند، وجود ندارند. نقی‌زاده این فصل برای سپاهان بازی نکرده است و ممکن است نبود او برای سپاهان مشکل‌ساز شود، اما پورقاز بازیکن قابل توجهی بود که توانسته بود استحکام  را به خط دفاع سپاهان ببخشید. سپاهان که کمترین گل خورده در لیگ را دارد، به دلیل ساختار دفاعی، خط دفاعی و دروازه‌بان‌اش است و اکنون این تیم یکی از مهره‌های اثرگذار در خط دفاعی خود را از دست داده است. 

این کارشناس فوتبال، اضافه کرد: مهدی زاده اکنون جایگزین شده است و باید دید می تواند مسئولیت‌های پورقاز را به خوبی بر عهده بگیرد یا خیر. چنین شرایطی برای تیم ها ممکن است به وجود آید و تیم‌ها باید خود را وفق دهند. در نیم فصل نمی‌توان بازیکن خوب جذب کرد و یا تیم‌ها بازیکن نمی‌دهند. 

وی به مصدومیت پورقاز اشاره کرد و گفت: اگر عمل این بازیکن خوب باشد و تمرینات بازتوانی به خوبی انجام شود این بازیکن تا ۵ ماه آینده می‌تواند به تیم بازگردد. در این مدت سپاهان باید با بازیکنان دیگر بازی‌های خود را سپری کند و در کل شرایط سپاهان را عادی و خوب می‌بینم.

توتونی در خصوص وضعیت تیم ذوب‌آهن نیز اظهار کرد: ذوب آهن شرایط خوبی ندارد. این تیم علی‌رغم داشتن بازیکنان خوب، اشکالات مهمی در خود دارد که اشکالات تیم را مربیان تیم نمی‌دانند یا متوجه نمی شوند، ذوب‌آهن به مشکلات بنیادی برخورده کرده است. 

وی به شرایط منصوریان اشاره کرد و گفت: در باشگاه ذوب آهن امروز جلسه ای در مورد این مربی برگزار خواهد شد و هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن باید بررسی کنند با توجه به شرایط موجود آیا می‌توانند با منصوریان ادامه دهند یا خیر. انتظاراتی که این باشگاه از این مربی داشت نتوانست برآورده کند و  حالا باید هیئت مدیره ببینند او می‌تواند مشکلات را حل کند یا خیر. 

این کارشناس فوتبال ادامه داد: با وجود چنین وضعیتی فکر نمی‌کنم ذوب آهن شرایط خوبی داشته باشد. بازیکنان در این شرایط تاثیرگذار هستند، اما آن‌ها کاری را انجام می‌دهند که در ذهن مربی عبور می‌کند و این نشان دهنده این است که یا مربیان به قابلیت‌های بازیکنان اشراف کامل ندارند یا تمرینات مناسب نیست. یکی از وظایف مربی پیدا کردن مشکلات تیم و برطرف کردن آن‌ها است که در هفته‌های گذشته مشاهده می‌کنیم که مشکلات عمده این تیم برطرف نشده و هیچ راه‌حلی پیدا نشده است در صورتی که مشکلات ذوب‌آهن به راحتی قابل حل است.

توتونی به بازی تیم گل گهر برابر ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: این تیم اکنون در قعر جدول است و برای بقا تلاش می‌کند بنابراین گل گهر اول برای گل نخوردن به زمین می‌آید. ضمن اینکه آقای جلالی یک مربی کارکشته و کاربلد است که کار با جوانان را بلد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال سپاهان تيم فوتبال ذوب آهن مهدی زاده جلالی منصوریان امير قلعه نويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر؛ چند صحنه جنجالی زیر ذره‌بین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • (ویدیو) کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر؛ چند صحنه جنجالی زیر ذره‌بین
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند