Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم «شبی که ماه کامل شد»، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در دومین حضور بین المللی خود در جشنواره فیلم‌های سیاسی «کاراسون» در فرانسه توانست در رقابت با فیلم‌های بلند داستانی این جشنواره، سه جایزه دریافت کند.

تازه‌ترین اثر سینمایی نرگس آبیار از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در بخش مسابقه فیلم‌های بلند داستانی دومین جشنواره فیلم‌های سیاسی کاراسون فرانسه حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم توانست سه جایزه اصلی این جشنواره که شامل جایزه بزرگ این جشنواره، جایزه بهترین بازیگر جشنواره برای بازی الناز شاکردوست و جایزه بهترین فیلم هیات داوران دانشجویی را از آن خود کند.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» با فیلم‌هایی چون «اسرار مخفی»، «رافائل»، «شبکه کوبایی»، «رادیو اکتیو» و ... رقابت کرد.

این جشنواره توسط کوستا گاوراس سینماگر فرانسوی پایه‌گذاری شده است و فیلم «شبی که ماه کامل شد» در بخش اصلی مسابقه فیلم‌های بلند داستانی این جشنواره حضور داشت.

عرضه و پخش بین‌المللی فیلم‌ «شبی که ماه کامل شد» به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است و پخش جهانی این فیلم به تازگی آغاز شده و توانسته در دومین حضور بین‌المللی خود چهار جایزه برای سینمای ایران به ارمغان آورد.

کد خبر 4798180 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه محمد اطبایی فیلم شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت جایزه سینمایی کارگردان تئاتر سینمای مستند موسیقی ایرانی سریال ایرانی تماشاخانه شهرزاد موسیقی پاپ سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر خانه هنرمندان ایران فیلم کوتاه کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳

پیام عزیزی (خواننده موسیقی عرفانی) به همراه گروه «هزار دف»، گروه «نوای رحمت» و گروه «شاهو دالاهو» در دومین دوره جشنواره موسیقی کهنِ کردستان در روستای پالنگانِ استان کردستان کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش «زی‌سان» به نقل از ایسنا، پیام عزیزی (خواننده موسیقی عرفانی) در دومین دوره جشنواره موسیقی کهنِ کردستان، در روز جمعه (۳۱ فروردین‌ماه جاری) در سه بخش جداگانه روی صحنه می‌رود و در این کنسرت‌های بزرگ، تعدادی از قطعات و آهنگ‌های ماندگار خود را به زبان‌های کُردی سورانی، فارسی، عربی، ترکی و کُردی هورامی از جمله «یا رسول‌الله (ص) یا شاهی مدینه»، «الله مدد»، «یار می‌گوید الله»، «گیانه به‌سیه‌تی»، «یا رسول الله نظری فرما»، «ئه‌ی خودا له‌م ئاگر بارانه» «یار می‌گوید الله»، «یا رسول‌الله ده‌خیل»، «لبیک»، «طلع البدر علینا»، «ئه‌ی گول گیانم گول»، «مدد مدد»، «مسلمانان»، «یارم چه‌نده جوانه»، «جانی، جانی»، «مه‌گری، مه‌گری»، «ئاگر که‌تییه دلی من»، «همه جا بروم»، «ساقی وه‌ره» و ... و همچنین چند آهنگ جدید کُردی را اجرا می‌کند.

 در دومین دوره جشنواره «هزار دف» کردستان، اسماعیل حمیدی با اجرای آوا‌های اهورایی سیاچمانه، نیما شفیعی و همچنین هنرمندان استان کردستان و دیگر هنرمندان استان‌های مختلف کشور به روی صحنه می‌روند.

دومین دوره جشنواره موسیقی کهنِ کردستان «هزار دف» با اجرای گروه‌های دف‌نوازی از شهر‌های مختلف کشور و با حمایت ستاد برگزاری مراسم هزار دفِ پالنگان ـ شهرستان کامیاران در استان کردستان برگزار می‌شود.

آیین هزار دف، یکی از زیباترین آداب و رسوم روستای تاریخی و گردشگری پالنگانِ کامیاران است که هر ساله با حضور گردشگرانی از داخل و خارج از کشور در استان کردستان برگزار می‌شود. منظره تاریخی روستا و بافت پلکانی آن، «پالنگان» را به یکی از مقاصد گردشگری میراث جهانی هورامان تبدیل کرده است.

در ادامه تصاویر مراسم هزار دف استان کردستان را می‌بینید. 

tags # کردستان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳