Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:21:46 GMT

داستان قرص و کیک به آمل هم رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۶۳۷۷

داستان قرص و کیک به آمل هم رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ماجرای وجود قرص در داخل کیک‌های بسته بندی شده که در چند روز گذشته در برخی شهر‌های کشور مشاهده شده است حالا به آمل هم رسید و یک شهروند آملی صبح امروز هنگام بازکردن یکی از این کیک‌ها با قرص مشکوک در داخل کیک مواجه شد.
این شهروند آملی می‌گوید این کیک شکلاتی که بر روی آن یکی از شرکت‌های معروف مواد خوراکی کشور نیز حک شده است را به همراه چند وسیله دیگر برای دخترم خریداری کردم، اما دخترم پس از باز کردن پوسته کیک متوجه قرص صورتی رنگی در داخل آن شده و به من اطلاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پس از مشاهده قرص در داخل کیک، با سامانه تلفن گویای وزارت بهداشت تماس گرفتم، افزود: در این تماس به من اطمئنان خاطر دادند که این مورد توسط ناظر بهداشتی شهرستان آمل بررسی خواهد شد.
این شهروند آملی گفت: با شرکت تولید کننده‌ای که نام برند آنان روی جلد کیک چاپ شده بود نیز تماس گرفتم که اعلام کردند پیگیری خواهند کرد. معدوم کردن کیک‌های مشکوک کرمی رییس اتاق اصناف شهرستان آمل گفت: چند کارتن کیک مشکوک با همان برندی که قرص داخل ان پیدا شده بود از فروشگاه مورد نظر جمع آوری شده است.
او با بیان اینکه گشت‌های ویژه اتاق اصناف و تعزیرات بازدید‌های خود را بیشتر و خاصتر کرده اند، افزود: این کیک و قرص رنگی پیدا شده در داخل کیک توسط کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت شهرستان نیز رویت شده و در حال بررسی است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد در راستای مأموریت‌های محوله بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 6087103

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت