Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@11:12:03 GMT

عامل آتش سوزی بانک یافت آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۶۴۸۷

عامل آتش سوزی بانک یافت آباد دستگیر شد

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت عامل به آتش کشاندن یکی از شعبات بانکی در منطقه "یافت آباد" خبر داد. تاریخ انتشار: 12:24 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۰۶۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی نا آرامی‌ها چند روزه طرح سهمیه بندی بنزین، شناسایی و دستگیری عامل انسداد بزرگراه آزادگان و به آتش کشاندن، یک بانک در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات میدانی و پلیسی که ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت انجام دادند، موفق شدند یکی از عاملان انسداد بزرگراه آزادگان و به آتش کشاندن یکی از شعب بانکی را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دستگیری عوامل مسدودی بزرگراه آزادگان

وی با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: مخفیگاه این آشوبگر در منطقه "یافت آباد" شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مراقبت‌های ویژه از مخفیگاه متهم انجام شد، عنوان کرد: این مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند، متهم را روزگذشته بیست و سوم آذرماه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نا آرامی ها آتش سوزی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)

 

منبع: صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جان سالم به در بردن موتورسوار پس از تصادف (فیلم) تصادف مرگبار پراید و پژو پارس در جاده کرمان - چترود (فیلم) نجات معجزه‌آسای یک عابر از تصادف دو کامیون (فیلم)

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • (ویدئو) لحظه برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد