Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@15:09:12 GMT

اثری ازافکار کالدرون دیده نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۶۵۵۱

ناصر ابراهیمی در گفتگو با مهر، درباره برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: قطعا برای هر تیمی کسب امتیاز اهمیت بالایی دارد تا در کورس قهرمانی باشد. من به کادر فنی پرسپولیس حق می دهم با توجه به انتظاراتی که هواداران پرسپولیس دارند به فکر برد در هر بازی باشند و توجهی به سایر مسائل نکنند.

مربی پیشین پرسپولیس افزود: با این حال نمی توان از ضعف های فنی پرسپولیس در ارائه بازی زیبا چشم پوشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم هیچ حرکت تاکتیکی خوبی ندارد و طراح برای حملاتش ندارد. هافبک های پرسپولیس در طول بازی درمانده هستند. آنها بی هدف پاس می دهند تا از روی اشتباه حریف بتوانند به گل برسند.

ابراهیمی درباره تغییرات تاکتیکی پرسپولیس از زمان حضور گابریل کالدرون در این تیم اظهار داشت: من از ابتدا گفتم باید شش بازی ابتدایی به کالدرون و هر مربی دیگری فرصت داد. وقتی تیم ها به اواسط نیم فصل می رسند می توانند خودنمایی کنند. کالدرون هم نشان داد کاربلد است اما هنوز نتوانسته است بازی زیبا را در ذهن بازیکنان خود پیاده کند.

وی در ادامه راجع به عملکرد بازیکنان پرسپولیس یادآور شد: انگیزه بازیکنان فعلی به دلایل نامشخصی کمتر از قبل شده است. باید این موضوع را در پرسپولیس ریشه یابی کرد. برخی بازیکنان چندین سال است در این تیم حضور دارند و نباید اینقدر زود به حد اشباع برسند. بازی در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است و کادر فنی باید کاری کند که این تیم همیشه حالت انگیزشی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران به عملکرد سایر مدعیان قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: فصل جاری فوتبالی بازی های مهیج خیلی کمی داشته است. تیم ها کاملا نتیجه‌گرا شده اند. خیلی زود هم روحیه خود را از دست می دهند. مثلا همین تراکتور که می توانست یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی باشد حالا آشفته است. دلیلش هم استفاده از بازیکنان پا به سن گذاشته است. چون آنها هیچ انگیزه ای برای بردن تیم های ضعیف و متوسط لیگ ندارند. به همین خاطر دنیزلی با این همه ستاره هم نتوانست نتیجه بگیرد. استقلال هم باید دید با سرمربی ایتالیایی خود چه می کند. این تیم کار سختی در ادامه راه دارد.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: با این حال فکر می کنم رقابت برای قهرمانی تا پایان فصل ادامه داشته باشد و چهار تیم مدعی بالای جدول بتوانند تا آخرین روزها برای رسیدن به جام رقابت کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!