Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل اینکه سرپرست باشگاه پارس جنوبی حق امضا ندارد هنوز تصمیمی در خصوص استعفای فراز کمالوند از سرمربیگری این تیم اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته و در پایان دیدار تیم‌های پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی به وعده‌ای که داده بود عمل کرد و به دلیل مشکلات فراوان از سرمربیگری پارس جنوبی جم استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالوند بعد از این بازی گفت که حتی اگر با استعفای او موافقت نشود هم دیگر به این تیم باز نمی‌گردد.

از طرف دیگر مراد مرادی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی حق امضا ندارد و هنوز نام رضائیان مدیرعامل پیشین این باشگاه اعتبار دارد. به دلیل همین مسئله کسی در این باشگاه نیست که با استعفای کمالوند موافقت یا مخالفت کند. از طرف دیگر با وجود وعده‌های مطرح‌شده هنوز هیچ پولی به بازیکنان و مربیان این تیم داده نشده تا مشکلات مالی پارس جنوبی همچنان ادامه داشته باشد.

از طرف دیگر مراد مرادی به بازیکنان این تیم اعلام کرده که تا روز سه‌شنبه تلاش می‌کند سرمربی جدید برای این تیم جذب کند، اما مشخص نیست او به دلیل نداشتن حق امضا چطور می‌خواهد قرارداد مربی جدید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به امضا برساند.

از طرف دیگر کمالوند از دستیارانش خواسته تا در جمع حضور داشته باشند و این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازی با پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر آماده کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس جنوبی استعفا حق فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت

به گزارش خبرآنلاین، رانش زمین در استان «سولاوسی جنوبی» اندونزی دست‌کم ۲۰ کشته برجای گذاشته است.

ایسنا در خبری نوشت: آژانس ملی مدیریت بلایای طبیعی اندونزی امروز (سه شنبه) اعلام کرد تیم‌های امدادی در پی رانش زمین دو جسد دیگر را در سولاوسی جنوبی پیدا کرده‌اند و شمار قربانیان این حادثه به ۲۰ تن رسیده است.

باران شدید شنبه شب به وقت محلی باعث رانش زمین در مناطقی از این استان اندونزی شد که در پی آن چند تن مصدوم و چهار خانه نیز مدفون شدند.

عملیات جست‌وجو و نجات در میان مه و بارش باران انجام شد و رانش زمین، جاده ها را مسدود کرد.

به گزارش شینهوا، با پیدا شدن دو جسد آخر، عملیات جست‌وجو پایان یافته است با این حال مقامات محلی همچنان آماده امدادرسانی هستند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895782

دیگر خبرها

  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • شهادت یک مربی تیم فوتبال فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به غزه
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد
  • وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد
  • قیمت پژو پارس امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی