Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال استقلال از رفتار‌های سرمربی ایتالیایی تیم‌شان برای بازگشت به ایران ناراحت هستند. تاریخ انتشار: 12:31 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۰۳۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال روز گذشته (یکشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شد شاهین شهرداری بوشهر را با نتیجه ۴ بر یک شکست داده و دوباره به صدر جدول برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل و بعد از بازی اتفاقات عجیبی در خصوص استراماچونی و ماجرای بازگشت او به استقلال اتفاق افتاد. قبل از بازی، استراماچونی در صفحه شخصی همسرش از هواداران استقلال خداحافظی کرد و گفت نمی‌تواند با این تیم همکاری کند، اما پس از بازی در تماس تلفنی با مترجم خود اعلام کرد که اگر فردا (دوشنبه) پول به حساب او واریز شود، به ایران بازمی‌گردد.

این خبر وقتی به گوش بازیکنان رسید، به جای خوشحالی باعث ناراحتی آنها شد. برخی از بازیکنان اعتقاد داشتند استراماچونی با این رفتارهایش به تیم استرس می‌دهد و به جای اینکه تکلیف را مشخص کند، با ابهامات خود شرایط را بدتر می‌کند. آنها همچنین معتقدند، استراماچونی می‌توانست تا نیم‌فصل صبر کرده و بعد دنبال فسخ قراردادش برود، نه اینکه درست روز بازی با پیکان راهی کشورش شود.

بیشتر بخوانید: غفوری: در دو بازی اخیر استراماچونی ترکیب تیم را انتخاب کرده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استراماچونی استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!