Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان کرد: هنوز بسیاری از بانک‌های شهریار و شهر قدس آماده ارائه خدمت به مردم نشده‌اند.

به گزارش ایسنا، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: برخی فکر می‌کنند آنهایی که به دور از شعار در پی راه حل بوده و مسئولین و مردم را به انسجام و یکپارچگی دعوت می‌کنند وکیل الدوله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فارغ از سلایق سیاسی همه را به همسوی و پیروی از رهبر معظم انقلاب دعوت می‌کنم و می‌خواهم با ارائه طرح‌های کاربردی به داد کشور برسند.

وی افزود: تا کی باید در خصوص جلوگیری از کار مراکز تولیدی و ایجاد شغل فریاد بزنیم؟ موج بیکاری در حال افزایش بوده به همین دلیل توجه به ظرفیت‌های اقتصاد و رفع موانع تولید امری ضروری است.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار کرد: در این شرایط چرا باید دلخوشی‌های ساده مردم را مورد بی توجهی قرار دهیم؟ وزارت ورزش و جوانان چرا به ایجاد یک سالن ساده ورزشی در شهریار بی توجهی می‌کند و چالش‌های پیش روی جوانان را نادیده می گیرد؟ چرا به هواداران باشگاه‌های بزرگ کشور بی توجهی می‌شود؟

وی اظهار کرد: امروز شاهد برخی فریب کاری‌ها هستیم. برخی برای تامین منافع خود به ایجاد یاس در میان مردم پرداخته و دست به دورویی و ریاکاری می‌زنند. چند روز انتخابات نیز خواهد گذشت مردم هم گذشته آنها و هم آینده آنها را خواهند دید.

نماینده مردم شهریار در پایان با اشاره به حوادث و اعتراضات اخیر کشور بیان کرد: از خانواده‌های که در این اتفاقات عزیزی را از دست داده‌اند دلجویی می‌کنم و از این که مشکلات اقتصادی همه مردم را با سختی رو به رو کرده پوزش می‌طلبم. براساس بیانات رهبر معظم انقلاب رسیدگی به خانواده‌های آسیب دیدگان مورد توجه باشد بعد از این حوادث متاسفانه هنوز اکثر بانک‌ها در شهریار و شهر قدس آماده ارائه خدمات نشدند و این مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهريار بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانونگذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در تذکری با تاکید بر عدم ضرورت رسیدگی به این موضوع در ایام پایانی دوره فعلی مجلس گفت: این اقدام در شأن و اقتدار مجلس نیست و طرح مذکور باید در فرصتی مقتضی بررسی شود.

وی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: قرار بود که موضوع مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را در مجلس بررسی کنیم؛ الان وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است. همچنین برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولید کنندگان می‌گوید [ارز] ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی داده است اما بانک مرکزی اصلا آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است. بانک مرکزی بگوید سیاست ثباتی که گفتند چیست؟ باید به این موضوعات اساسی بپردازیم نه اینکه یک موضوع اساسی قانونگذاری را طی دو هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

 محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل تاکید کرد: پیرو مسائل مربوط به ارز در روز یکشنبه با دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصاد، صنعت، جهش تولید و بودجه جلسه گذاشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه موکول شد و حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز را هفته بعد  در صحن مجلس ارائه می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • بدری نماینده مجلس: وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است