Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@08:40:03 GMT

مشکلات گردشگران مسلمان در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۶۶۲۱

مشکلات گردشگران مسلمان در کره جنوبی

گروه بین‌الملل ــ کره جنوبی علی‌رغم اینکه در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای جذب گردشگر از کشورهای اسلامی انجام داده، اما هنوز مسلمانان در سفر به این کشور با مشکلاتی مواجه هستند. به گزارش ایکنا به نقل از چنل نیوز ایژا، «راتی» جهانگرد مسلمان اندونزیایی که با دو همسفر مسلمان خود به کره جنوبی سفر کرده بود، در شهر «بوسان» دومین شهر بزرگ این کشور نتوانست رستورانی بیابد که غذای حلال دلخواه او را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه آنها یک رستوران عرضه‌کننده غذای حلال پیدا کردند،‌ اما غذای عرضه شده در آنجا مورد علاقه نبود.   وی در این باره می‌گوید: در این شهر رستوران‌هایی وجود دارد که غذای حلال هندی عرضه می‌کند، اما ما مایلیم غذای حلال کره‌ای بخوریم.
همچنین یافتن نمازخانه برای جهانگردان مسلمان مشکل بزرگ دیگری در این کشور است. آنها قصد داشتند برای نماز به تنها مسجد شهر بروند، اما فاصله مسجد با محل اقامت آنها بسیار طولانی بود.
مسلمانان در سئول پایتخت این کشور نیز با مشکلات زیادی روبرو هستند؛ از جمله اینکه در بیشتر نقاط گردشگری این شهر غذای حلال یافت نمی‌شود.
با وجود این مسائل، دولت کره جنوبی برنامه‌هایی برای جذب جهانگردان مسلمان تدارک دیده است. به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جهانگردی کره، جهانگردان مسلمان از آسیا و اقیانوسیه در مرکز توجه این سازمان هستند.   در این پایگاه، با ذکر فهرست رستوران‌های حلال و نمازخانه‌ها گفته شده که یافتن غذای مناسب و نمازخانه در یک کشور غیراسلامی کار چندان ساده‌ای نیست. با این حال این سازمان اعلام کرده که تمام تلاش خود را برای تبدیل این کشور به مقصدی جذاب و راحت برای مسلمانان به کار می‌گیرد.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به تازگی خبری منتشر کرده است که بر اساس آن تا پایان امسال تعداد جهانگردان مسلمان بازدید‌کننده از این کشور به یک میلیون نفر خواهد رسید.
  انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا کره جنوبی جهانگردی غذای حلال نمازخانه یونهاپ سئول مسجد توریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن مسلمان، ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس با انتشار پستی ویژه در کنار علی پروین نوشت: سلطان بودن لیاقت شماست.

مسلمان در رامسر با علی پروین و فرزند او، محمد پروین ملاقات کرده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888569

دیگر خبرها

  • رمضان در سفرنامه‌های جهانگردان اروپایی
  • ماجرای خال قرمز هندی‌ها از زبان بانوی مسلمان هندوستانی + فیلم
  • پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی نیاز به ریسک پذیری دارد
  • سواحل جنوبی استان بوشهر میزبان گردشگران نوروزی + تصویر
  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • علی مطهری: درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم
  • راهی برای کسب درآمد حلال وجود ندارد!
  • معرفی محبوب‌ترین غذای محلی لرستان/ چشمک «چزنک رغو» به گردشگران نوروزی
  • بانوی مسیحی آمریکایی در نهاوند مسلمان شد
  • جشن پیوندها | مشابهت‌های مراسم نوروز و ماه رمضان از نگاه جهانگردان خارجی