Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حمید شهریاری را به دبیرکلی مجمع تقریب مذاهب اسلامی منصوب کردند.


به گزارش خرداد، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ حمید شهریاری دامت توفیقاته
به پیشنهاد شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی جنابعالی را که بحمدالله از دانش و تجربه‌ی لازم برخوردار میباشید به دبیرکلی آن مجمع منصوب میکنم و امیدوارم در ادامه‌ی تلاشهائی که در مدیریتهای پیشین به کار رفته، جناب‌عالی نیز به توفیقات بزرگ دست یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نشانه‌های ناکامیِ سیاست‌های تفرقه‌افکن میان برادران مسلمان بیش از همیشه مشهود است، و این در حالی است که تلاش استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه در دهه‌های اخیر بیش از همیشه بوده است. بحمدالله  امروز در سراسر جهان اسلام عقلانیت برخوردار از هدایت الهی، نخبگان و فرزانگان و خیرخواهان را بیش از پیش به پایداری در برابر فتنه‌ها و خصومتهای مذهبی تشویق میکند و این به طور کامل نقطه‌ی مقابل سیاستهای کفر و استکبار جهانی است که به آتش‌افروزی میان مسلمانان دل بسته و به فرقه‌سازی روی آورده است و بحمدالله در چندین آزمایش به سختی شکست خورده است.
انتظار از مجمع تقریب آن است که با استفاده از ظرفیت بی انتهای عقلانیت اسلامی که در نیروهای فکری و علمی جهان اسلام وجود دارد بویژه برگزیدگان جوان و پر نشاط، گام بلندی در تقریب فکری و عملی مذاهب اسلامی، برداشته و حرکتی را که از چند دهه پیش آغاز شده نوسازی نماید، بحول الله و قوّته- لازم میدانم از زحمات ارجمند عالم بزرگوار جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای اراکی در مدت تصدی این مسئولیت سنگین تشکر کنم. توفیقات الهی را برای همگان خواستارم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۴ آذر ۱۳۹۸ برچسب ها: آیت الله خامنه‌ای ، رهبر انقلاب

منبع: خرداد

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر 6080804 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است
  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»