Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان منصورکیایی روز یکشنبه در نشست خبری در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان افزود: افزون بر ۸۰۰ خودرو سبک و سنگین سواری در استان سمنان وجود دارد که با توجه به افزایش قیمت بنزین در روزهای گذشته، استفاده مردم از این ناوگان افزایش چشمگیری داشت.

وی خاطر نشان کرد: با وجود افزایش قیمت بنزین، اما نرخ کرایه خودروهای سبک مسافربری تغییر چندانی نداشت که ساز و کارهایی برای افزایش سهمیه بنزین رانندگان این ناوگان در این بخش در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: یک‌هزار و ۳۷۰ نفر در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان فعالیت دارند و از ابتدای فروردین ۹۸ تاکنون یک میلیون و ۹۳ هزار نفر از مبدا سمنان به نقاط مختلف کشور جا به جا شدند.

منصورکیایی تصریح کرد: در سمنان ۵۶ مجتمع بین‌راهی وجود دارد که این زیرساخت ها در کنار امکان اسکان موقت مسافران، ظرفیت مهمی برای کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های استان قلمداد می شود و نتیجه مثبتی در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه ۲۴ مجتمع بین راهی در استان در حال ساخت است، گفت: ۲۴ مجتمع بین راهی در ماه‌های آینده در استان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اضافه کرد: در محورهای ارتباطی استان ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی و ۵۹ سامانه ثبت تخلف فعال است.

از ۲۶ آذر به عنوان روز حمل و نقل تا اول دی روز راهدار، به عنوان هفته «حمل و نقل و راهداری» نام گذاری شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان راهداری حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان راهداری حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی  ایوب کنگری گفت: عملیات عمرانی حذف پیچ‌های خطرناک جاده سیه رود به دلیل شیب تند، عدم وجود دید کافی برای رانندگان و قرارگیری در میانه پرتگاه و تپه خاکی، یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان جلفا است که با تخصیص اعتبار، ۲ پیچ ۹۰ درجه سیه رود جهت تردد ایمن و بهبود مسیر، توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا شروع شده و استمرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا افزود: در این عملیات احداث یک دستگاه پل با لوله‌های بتنی ۶ متری، تعریض دو دستگاه پل با باکس بتنی، ترانشه برداری و خاکریزی به ارتفاع ۴ متر و عرض ۱۱ متر بطول ۵۰۰ متر از جمله اقداماتی است که در اجرای این پروژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی با سازمان منطقه آزاد ارس، مقرر شده، عملیات اجرایی پروژه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا آغاز و تا پایان موعد مقرر (تیرماه ۱۴۰۳) به بهره برداری برسد.

گفتنی است؛ محدوده منفصل نوردوز سازمان منطقه آزاد ارس در ۶۵ کیلومتری شرق جلفا قرار گرفته و تنها مرز زمینی ایران با ارمنستان و اوراسیا می‌باشد و از اهمیت بالایی در تعاملات اقتصادی و سیاسی بین دو کشور برخوردار است

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات