Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمدالله خواهش نیک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هرگونه اطلاعات مورد نیاز در زمینه بکارگیری نیروی جدید در نهضت سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد در سایت های www.kb.medu.ir و www.savad.kb.medu.ir اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: آن عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد که آغاز تدریس آنها پس از سال ۱۳۹۲ بوده و در آزمون توانمندسازی امسال جهاد دانشگاهی کشور نیز شرکت کرده اند می توانند همکاری خود را با سوادآموزی استان ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این افراد اعم از قبول شدگان و پذیرفته نشدگان آزمون توانمندسازی امسال جهاد دانشگاهی کشور می شود.

خواهش نیک عنوان کرد: ادامه همکاری این عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد منوط به تمایل آنان و اعلام نیاز شهرستان ها و مناطق آموزشی ۱۳ گانه استان است.

وی ابراز داشت: بر اساس بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی کشور آموزشیاران کهگیلویه و بویراحمد که امسال به عنوان حق التدریس در مدارس این استان فعالیت می کنند نیز می توانند با سوادآموزی استان ادامه همکاری داشته باشند.

خواهش نیک گفت: نشست های توانمندسازی در طول سال تحصیلی برای این عده از آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار و فیلم های آموزشی روش ها و مهارت های تدریس نیز به آنان ارائه خواهد شد.

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است. 

برچسب‌ها فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی آموزش و پرورش فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد سواد آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اولین جلسه شورای آموزش کهگیلویه و بویراحمد در سال 1403 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد جمالی‌آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سهم رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سه درصد به جمعیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و سه درصد نیز به جمعیت دانش آموزان رشته ریاضی استان افزوده می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزایش سهمیه رشته‌های مذکور براساس نیازهای استان پیش‌بینی شده‌است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همچنین سهم رشته‌های انسانی و تجربی برای سال تحصیلی آینده سه درصد در کهگیلویه و بویراحمد کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در حالی که سرانه فضای آموزشی کشور پنج متر و 20سانتیمتر است سرانه فضای تعلیم و تربیت استان چهار متر و 20 سانتیمتر است.

جمالی‌آرند از افزایش سرانه فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است.

وی با اشاره به در پیش امتحانات دانش‌آموزان، گفت: کمبود فضای فیزیکی از چالش‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان است که از دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار می‌رود برای حل این مسئله برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • گذر نهضت سوادآموزی از وضعیت حاضر به مدل‌های جدید طبق برنامه هفتم
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد